OneSet – אולם ההתעמלות החברתי שלך

ברוכים הבאים לאפליקציית שיתוף התרגילים: מצלמים, מתאמנים, עורכים ומשתפים ● חימום ומתחילים

מבוססת על תרגיל אמיתי. OneSet

מעטים מאוד זוכרים את הימים בהם אנשים קמו בשש בוקר ל-5-10 דקות של התעמלות, לפני שידור מהדורת החדשות הראשונה של הבוקר ברשת ב'. העיסוק כיום בכושר גופני באופן התמדתי לא דומה ולו במקצת לאותם ימים תמימים של סוף שנות ה-60 והלאה לתוך שנות ה-70.

ועכשיו נקפוץ להווה ונכיר את OneSet, אפליקציה שלוקחת את כל מה שנכתב כאן קודם, משלבת אלמנטים חברתיים ומאפשרת להעלות סרטונים קצרים, באורך של עד 15 שניות, המציגים תרגילי התעמלות, עם טקסט קצר להסבר.

כמובן שכמו בכל רשת חברתית, כל מי שיצפה בסרטונים שתכינו יוכל לתת הערות בעצמו, לסמן לייק ובמקרים מסוימים בהם התרגיל ממש חביב עליו, להוסיף אותו לערימה של תרגילים משלימים לפי נושא שהוא בוחר, כך שהוא יוכל לבנות לעצמו בסופו של דבר תוכנית אימונים.

בכל עמוד ועמוד של האפליקציה ממוקם כפתור צילום שמרחף בקצה הימני התחתון והוא מאפשר להעלות סרטונים ישירות מהמצלמה, או כאלה ששמורים כבר בזיכרון הפנימי של הטלפון. בחלק לא קטן של הסרטונים יש גם תוספת של מוזיקת רקע, כלומר מדובר בסרטונים שעברו עריכה מסוימת.

בהפעלה הראשונית של האפליקציה צריך להירשם לשירות. לאחר מכן, בכל הפעלה שלה מגיעים לעמוד הבית בו מוצגים הסרטונים האחרונים של המשתמשים בשירות אחריהם המשתמשים בחרו לעקוב. ברירת המחדל תהיה הצוות של OneSet.

גלילה כלפי מטה מאפשרת לראות את כל הסרטונים שמוצגים בעמוד הבית וכמו בכל אפליקציה שמכבדת את עצמה, לחיצה על התמונה תוביל להצגת הסרטון. דרך אחרת לבדוק מהם הסרטונים המוצעים היא ללחוץ על כפתור Explore.

בדף זה מוצאים קטגוריות שונות שמחולקות לתתי קטגוריות של תרגילים מחד (יוגה, הרמת משקולות וכדומה) וקבוצת השרירים שעליה רוצים לעבוד, מאידך (כתפיים, גב, חזה וכדומה). בחירה בקטגוריה כזו מציגה מייד רשימה של תרגילים שמתאימה אליה, ממש כמו בעמוד הראשי, התרגילים מוצגים בסדר כרונולוגי של העלאה. כמו בכל סרטון אחר באתר, גם כאן אפשר לבחור להוסיף לערימה הפרטית, לסמן בלייק וכיוצא בכך.

בתפריט הראשי בחלק העליון של האפליקציה יש עוד שתי אפשרויות שאפשר לבחור: לחיצה על Profile, מאפשרת למשתמש לראות את הסרטונים שהוא העלה ולבדוק אחרי כמה אנשים הוא עוקב וכמה עוקבים אחריו. לחיצה על Edit Profile מאפשרת כמובן לשנות את ההגדרות האישיות המוצגות.

תחת כפתור ה-Notifications מופיעות הודעות שמתקבלות ממשתמשים אחרים, בעיקר כאלה שנכתבות כתגובה לתרגילים שהמשתמש עצמו העלה.

לסיכום, אפליקציית OneSet היא רעיון נחמד למימוש רשת חברתית שעיסוקה נישתי, במיוחד שמדובר בנישה שממש קשה להגדירה כקטנה.

מםהאפליקציה מגדירים אותה ככזו שעדיין נמצאת בשלב הבטה, וזו אולי הסיבה שלעיתים לוקח זמן ממושך להעלות סרטון כזה או אחר, במיוחד אם יש לו ליווי מוזיקלי.

OneSet כרגע זמין לאנדרואיד (Android) בלבד, אולם באתר החברה ניתן להירשם כדי לקבל הודעה ברגע שגרסת ה-iOS תגיע לעולם.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים