בשבילי בלי מע"מ – ש"ס משיקה קמפיין ריאליטי של מוצרים

ח"כ אריה דרעי מזמין אתכם לבחור איזה מוצר יסובסד ממס ערך מוסף לאחר הבחירות ● האורז מעולם לא היה נראה אטרקטיבי יותר

בניכוי המע"מ יהיה פה טוב. צילום מסך של הפרוייקט החדשני של ש"ס

המפלגות החרדיות בישראל, באופן היסטורי, מזוהות באופן כמעט מוחלט עם קהל הבוחרים שלהן: דגל התורה, אגודת ישראל והנציגה הספרדית בחבורה, ש"ס.

במשך שנים נהגו המפלגות החרדיות באופן פרגמטי ונאותו לשבת בקואליציה, בין אם הורכבה על ידי הימין ובין אם על ידי השמאל, כל עוד היו יכולות לשמש שופר לאותם אזרחים שהכניסו אותם אל הכנסת, ולהעביר חוקים שיעזרו להם.

צמרת המפלגה עברה זעזועים רבים ברבות השנים, עם כניסתם לכלא של יאיר לוי, וכמובן, ראש המפלגה הנוכחי, אריה דרעי, ורק לאחרונה נפלט ממנה המנהיג הקודם שלה אלי ישי ופצח בדרך עצמאית, אלא שלכל אורך קיומה הפוליטי, תמיד נשענה ש"ס על המנהיג הרוחני שלה, הרב עובדיה יוסף, שהלך לעולמו לפני שנה וחודשיים.

בש"ס, וזה לא היה סוד, כל החלטה הייתה מתקבלת על ידי המר"ן. פוליטי, כלכלי, הצבעות, אי אמון – חברי הכנסת היו מקשיבים לרב ועושים את כל מה שהיה אומר להם.

המצב הזה השאיר את ש"ס, ככל הנראה, בלי השגחה או מקום לפנות אליו כדי לקבל תשובות – ולכן, ככל הנראה, החליטו בהתאחדות הספרדים שומרי התורה, לשים את מבטחם בעם. ואיך ניגשים לעם? ובכן, קוקטייל נחמד של פייסבוק וריאליטי עם בזיקה של פנייה אישית, אמורה, כך לפי פרצופו המחייך של דרעי, לעשות את העבודה.

בעמוד הפייסבוק של ראש הסיעה, מתחת לסלוגנים הקליטים "עם אחד סל אחד" ו"יחד מורידים את המ"עמ על מוצרי היסוד", מופיעה רשימה של מגוון רחב של מוצרים קמעונאיים, החל מטונה, אורז, שוקולד אחיד ובשר טחון, וכלה בתחליב חלב (השגיאה במקור), חיתולים ומוצרים ללא גלוטן (יפה מאוד שמישהו מחברי הכנסת מתייחס לנושא החשוב של מוצרים ללא גלוטן – ע"פ), ועל הגולשים (שמעניין שבש"ס לוקחים כמובן מאליו שלכולם יש פייסבוק – עוד התרופפות במשמעת הדתית שטוב שהרב עובדיה לא חווה בעצמו) לסמן עשרה מהם כדי – כמו שמבטיח דרעי – "לבחור את המוצרים שייכנסו לפיקוח ממשלתי". בעמוד יכול כל אחד להוסיף מוצר משל עצמו – והימור של אנשים ומחשבים שזה רק עניין של זמן לפני שהטרולים האינטרנטים יבואו להציע מוצרים שבוודאי לא היו לש"ס בראש.

גבירותי ורבותי: מהפך! אפילו ש"ס החליטה על ביזור הכח, מאדם אחד שמחליט – עברה למיקור חוץ, הדעה בנושאים כאלה בקשר לבחירות היא כמו היופי, בעיני המתבונן בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים