אורנג' הכריזה על הסטארט-אפים שנבחרו למיזם החדשנות שלה

מפתחות חכמים לבית, קסדת מציאות מדומה ושליטה במל"טים באמצעות הדור הרביעי, הם רק חלק מהסטארט-אפים שנבחרו ל-Orange 4G innovation Lab2

שישה סטארט-אפים במאיץ של אורנג'

אורנג' הכריזה על ששת הסטארט-אפים שייכנסו למיזם החדשנות שלה לדור הרביעי. הם נבחרו מבין עשרות חברות שהגישו מועמדות.

התחומים בהם עסקו ההצעות שהגישו הסטארט-אפים הנבחרים הם: בית חכם, אינטרנט של הדברים, מציאות רבודה, שירותים מבוססי פלטפורמת דור 4, טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ועולמות ה-Well being, תוך שיפור חיי היומיום של הצרכן. הם יוכלו לפתח מוצרים ושירותים באמצעות תשתיות הדור הרביעי של אורנג', ולהשתמש במרחב העבודה העסקי, ציוד קצה מתאים, ידע, מחקרים וליווי מקצועי צמוד של מומחים מפרטנר, במשך 12 השבועות של המיזם, שיחל ב-30 בדצמבר.

הסטארט-אפים הנבחרים

ART- VR פיתחה מכשיר אופטי שנישא על הראש ומאפשר להפוך כל סמארטפון למעין קולנוע נייד. המכשיר מייצר אשליה כאילו הצופה מתבונן במסך בגודל 100 אינץ' ממרחק נגיעה, ומספק חוויות בדו מימד ובתלת מימד.

סקיינט היא מערכת לתקשורת, שליטה, העברת וידיאו ונתונים מיישומי ערך מוסף, וכן ניהול ובקרה של מערכות אזרחיות בלתי מאוישות (מזל"טים, כלי רכב וכלי שיט) באמצעות רשת דור רביעי.

Webline פיתחה מוצר המיועד למפעילי תקשורת. הוא מאפשר להם לצרף לשיחת הטלפון הקולית עם הלקוח תקשורת וידיאו, צ'אט, שיתוף מסך ושימושים נוספים. זאת, תוך שימוש בדפדפן אינטרנט הזמין על גבי כל מכשיר – מחשב, טאבלט, סמארטפון או טלוויזיה חכמה.

Seeblings היא פלטפורמה ניידת המשלבת יצירה ושיתוף אינטראקטיבי של וידיאו חי לצד מציאות רבודה.

PhaseUp יצרה מערכת מבוססת ענן, המשמשת להעברת מידע חברתי או עסקי דרך ממשקים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לקבל בזמן אמת מידע עסקי מנותח (Data Mining) המבוסס על פרופיל הלקוח, וכן להפעיל ממשקים ישירות ממערכת הסלולר.

Keylockit הוא מתקן אלקטרוני זעיר, שמעניק חיווי של מצב המנעול בבית או בעבודה – האם הוא פתוח או סגור, על פי מה שנקבע בפעולת המפתח האחרונה. המתקן ניתן לחיבור מהיר לכל מפתח סטנדרטי, ללא צורך בשינוי או בתוספת כלשהי למנעול.

מנחם תירוש, ה-coo של פרטנר, אמר כי מדובר במאיץ הסטארט-אפים השני של פרטנר, שנפתח לאור הצלחתו של הראשון. "אנחנו ממשיכים לקדם את הרעיונות והמוצרים של חברות סטארט-אפ צעירות ויזמים בתעשייה הישראלית ומעניקים להם את הכלים הדרושים בכדי לצמוח ולהתפתח".

עופר שמואלי, מנהל החדשנות בפרטנר ומנהל Orange 4G innovation Lab2, ציין: "במחזור השני התמקדנו בעולמות האינטרנט של הדברים, המציאות הרבודה וטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, שהינן שלב נוסף בדינמיקה הדיגיטלית החדשה, המשנה דפוסים צרכניים ומשפיעה על חיי היומיום של כולנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים