מכירות ה-Galaxy S5 מאכזבות

על פי ההערכות, העובדה שסמסונג מכרה בשלושת החודשים הראשונים 12 מיליון מכשירי Galaxy S5 לעומת 16 מיליון מכשירים מהדור הקודם תגרום לזעזועים בהנהלה הבכירה של החברה

סמסונג תשנה כיוון? Galaxy S5

בשלושת החודשים הראשונים למכירות של מכשירי Galaxy S5, אותם השיקה סמסונג (Samsung) בחודש אפריל השנה, היה היקף המכירות שלהם נמוך בארבעים אחוזים מהתחזיות – על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט-ג'ורנל (The Wall Street Journal) ונסמכת על מקורות יודעי דבר. בסך הכל מכרה סמסונג בשלושה חודשים אלה 12 מיליון יחידות של מכשירי Galaxy S5, בהשוואה ל-16 מיליון של מכשירי Galaxy S4, על פי הידיעה.

סמסונג עצמה לא פרסמה את נתוני המכירות של מכשירי Galaxy S5, אך דיווחה על ירידה של 74% ברווחיה ממכשירים ניידים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כן הזהירה החברה כי התנאים בשוק של הטלפונים החכמים ימשיכו להיות קשים, עקב התחרות הגוברת לקראת סוף השנה.

בוול-סטריט ג'ורנל צופים זעזועים בהנהלה הבכירה של סמסונג בעקבות תוצאות אלה. בסמסונג שוקלים להדיח את מנכ"ל החטיבה למכשירים ניידים, ג'יי. קיי. שין, מתפקידו ולמנות במקומו את בי. קיי. יון, המכהן כיום כמנכ"ל החטיבה למכשירי חשמל ביתיים וטלוויזיות, על פי הידיעה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים