הערכה: מכירות ה-iPhone ברבעון של חגי סוף השנה יסתכמו ב-71.5 מיליון יחידות

הערכה בולטת נוספת היא כי ברבעון הראשון של שנת 2015, לאחר שתסתיים עונת המכירות ירד היקף המכירות של ב-iPhone 6 ל-21.6 מיליון מכשירים

הכל בזכותו. iPhone 6

ברבעון הנוכחי, בו חלים חגי סוף השנה, תמכור אפל (Apple) כ-71 מיליון יחידות של מכשירי iPhone – מעריך מינג-צ'י קואו, אנליסט ב-KGI, על פי ידיעה שפורסמה באתר AppleInsider. אם הערכה זו תתממש, תהיה זו עלייה משמעותית מאוד בהשוואה ל-51 מיליון יחידות שנמכרו ברבעון האחרון של שנת 2013, או 39.3 מיליון יחידות שנמכרו ברבעון הקודם השנה.

עוד מעריך קואו כי מכשירי iPhone6 (עם צג בגודל של 4.7 אינץ') יהיו אחראים לכ-60% מכלל המכירות של מכשירי iPhone ברבעון הנוכחי, והיקף המכירות שלהם יסתכם ב-41.65 מיליון יחידות. מהדגם הגדול, iPhone 6 Plus (עם צג של 5.5 אינץ'), מעריך קואו כי אפל תמכור ברבעון הנוכחי רק 15 מיליון יחידות. אולם, קואו מציין כי הדבר לא נובע מביקוש נמוך אלא מבעיות של אספקה וייצור, והמכירות בפועל תלויות בעיקר ביכולת הספקים של אפל לעמוד בביקוש.

לגבי הרבעון הראשון של שנת 2015, לאחר שתסתיים עונת המכירות של חגי סוף השנה, צופה קואו כי היקף המכירות של מכשירי iPhone 6 ירד ל-21.6 מיליון יחידות, בעוד שהיקף המכירות של מכשירי iPhone 6 Plus ירד ל-10.2 מיליון יחידות.

לגבי מכשירים מדורות קודמים, צופה קואו כי היקף המכירות של מכשירי iPhone 5S יסתכם ב-8.8 מיליון יחידות ברבעון הנוכחי ו-7.3 מיליון יחידות ברבעון הבא, בעוד שהמכירות של מכשירי iPhone 5C ו-iPhone 4S דווקא יעלו ברבעון הבא.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים