רק בשביל לקבל חיבוקי

האפליקציה שתאתר עבורכם אנשים שרוצים לחבק אתכם, הסיפור על השוטר שגנב תמונות עירום של עצורה והחברה שהסיעה חתלתולים במוניות ● מדור החדשות הכי "חשובות" חוזר רענן מהחופשה

זוכרים את האנשים הנחמדים שהיו עומדים בכיכר רבין בתל אביב ומחלקים חיבוקים לעוברים ולשבים? כן, היו כאלה לפני כמה שנים, ויש אנשים שעושים את זה גם כיום במקומות שונים בעולם. עכשיו יש גם אפליקציה.

מתחשק לכם חיבוקי ואין אף אחד בסביבה? מזל שיש את Cuddlr – אפליקציה מבוססת מיקום, שתמצא לכם מישהו בסביבה שדווקא רוצה לחבק. כרגע היא מיועדת רק למכשירי iPhone, אולם יוצריה מבטיחים שבקרוב תהיה אפליקציה כזאת גם לאנדרואיד (Android). בינתיים יש סרטון. נשאלת השאלה: האם יש מצב שחיבוק הוא שם הקוד החדש להיכרות?

השוטר החטטן

לא חייבים להיות האקרים מתוחכמים כדי להשיג תמונות פרטיות של אנשים. אפשר סתם להיות שוטר תנועה, מסתבר…

שון הרינגטון, סייר במשטרת התנועה בקליפורניה, עצר אישה בחשד לנהיגה בשכרות והוביל אותה לתחנת המשטרה במרטינז. היא נתנה לו את ה-iPhone שלה, ואף סיפקה לו את הסיסמה שלה, כדי שימצא במכשיר מספר טלפון של מישהו שאליו היא רצתה להתקשר. עד פה הכול בסדר.

האישה היא זו שנעצרה. אולי דווקא השוטר היה צריך להיעצר? אילוסטרציה: BigStock

האישה היא זו שנעצרה. אולי דווקא השוטר היה צריך להיעצר? אילוסטרציה: BigStock

אלא שלאחר ששוחררה, סיפרה האישה, היא שמה לב שכמה מהתמונות הכי פרטיות שלה – וגם לא כל כך צנועות – נשלחו למספר טלפון שהיא לא מכירה. יצוין שרישומי האי-מיילים שנשלחו מהמכשיר נמחקו "באורח פלא", אבל מאחר שה-iPhone שלה סונכרן עם מכשיר ה-iPad שלה, ההוכחות המפלילות היו על הטאבלט. מסתבר שהמספר אליו נשלחו התמונות הוא הטלפון הפרטי של השוטר.

מובן שעורך הדין של האישה הגיש תלונה וטען שהשוטר פגע בפרטיותה וביצע מעשה פלילי. הוא הביע בשם מרשתו חרדה באשר לתוצאות הבדיקה המשטרתית, שתגלה מי עוד ראה את התמונות ומה עוד תחשוף החקירה.

המשטרה הודיעה לפני כמה ימים ש-"חקרנו את העניין במשך זמן מה (מאוגוסט) והגענו למסקנות סופיות, ובשבוע הקרוב נחליט אם להגיש כתב אישום".

מהמסמכים שהשיגה התקשורת וקשורים במקרה עולה כי השוטר תיאר את גניבת התמונות מן האישה העצורה כ-"משחק" וסיפר לחוקריו שכבר עשה את זה שש פעמים בשנים האחרונות. גרוע מכך, מהחקירה אף הסתבר ששוטר עמית היה שותף למעשיו, ובמקרה אחד אפילו שלח לו חברו הודעת טקסט: "שום תמונות עירום?"

בינתיים, הרינגטון לא סולק מהמשטרה, אלא הועבר לתפקיד פקידותי.

אובר למען אוהבי החתלתולים

שמעתם על יום החתול הלאומי? בארצות הברית יש אחד כזה והוא מצוין מדי שנה ב-29 באוקטובר. השנה חברה אובר (Uber) לארגון צער בעלי חיים האמריקני והסיעה חתלתולים לפי הזמנה.30

האם החתול נדהם מהנסיעה? צילום אילוסטרציה: BigStock

האם החתול נדהם מהנסיעה? צילום אילוסטרציה: BigStock

30 דולר עלה התענוג להזמין חתלתול לנסוע מהבית או ממקום העבודה של מי שהזמין, למשך 15 דקות של שעשוע. מי שרצה יותר מכך יכול היה לשלם 30 דולר נוספים ולקבל עוד רבע שעה. כלומר, לחתול – לא לו עצמו.

אובר נתנה את השירות רק אתמול (ד'), ה-29 בחודש, למשך ארבע שעות בלבד – מ-12 בצהריים ועד ארבע אחר הצהריים, ורק בכמה ערים בארצות הברית, בהן ניו-יורק, סיאטל וסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים