מיקרוסופט "הורגת" את המותגים נוקיה וחלונות פון

החברה תחדל מלהשתמש בשמות של הענקית לשעבר ומערכת ההפעלה בקמפיינים שלה לקראת עונת הקניות של החגים - כך עולה ממסמכים פנימיים שלה

נוקיה

מיקרוסופט (Microsoft) החליטה לחסל, לקראת עונת החגים הקרבה, את המותגים נוקיה (Nokia) וחלונות פון (Windows Phone), ולחדול מלהשתמש בהם במוצריה. הדברים פורסמו בראשונה בבלוג geekongadgets.com, ומתבססים על מסמכים פנימיים של הענקית מרדמונד שהגיעו אליו.

עם זאת, מיקרוסופט מתכננת להשאיר את המותג Lumia, שנולד בענקית לשעבר הפינית. על פי הדיווח, ה-Lumia 730 וה-Lumia 830 יהיו המכשירים האחרונים בסדרה שיישאו את המותג נוקיה. על המכשירים הבאים, ככל הנראה, יוטבע שמה של מיקרוסופט.

באחד המסמכים הפנימיים שהודלפו לבלוג נכתב: "כחלק מהשינוי שאנחנו מבצעים בהדרגתיות, נסיר בקמפיין המיועד לתקופת החגים את השם של היצרן מההתייחסות שלנו למוצר".

הענקית מרדמונד מתכננת כבר מזה זמן להיפטר מהמותג נוקיה, ועשתה, לאט אבל בטוח, מהלכים לקראת ההמתה. החברה כמעט שלא מתייחסת לשם נוקיה בדיווחים שלה וגולש שנכנס לאתר של הענקית הפינית מופנה לאתר של מיקרוסופט.

נוקיה היא אחת החברות הוותיקות בשוק הסלולר ובין הראשונות להבין את הפוטנציאל שלו. היא נוסדה ב-1967, כתוצאה מאיחוד בין שתי חברות שנוסדו עוד במאה ה-19 ועסקו בתחומים אחרים לגמרי, וייצרה את הטלפונים הניידים הראשונים שלה בשנות ה-70'. החברה הייתה פופולרית בשנות ה-90' ובתחילת שנות האלפיים, אולם לאחר מכן כוכבה דעך. בספטמבר בשנה שעברה רכשה מיקרוסופט את חטיבת המכשירים הניידים של נוקיה תמורת 7.2 מיליארד דולר.

מהמסמכים שהודלפו ל-geekongadgets.com עולה בנוסף כי מיקרוסופט עומדת להחליף במכשירים שנראים בפרסומים שלה את שם המותג חלונות פון ללוגו הסטנדרטי של חלונות. זאת, כחלק ממהלך רחב יותר לנטישת הלוגו של חלונות פון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים