טלפון הדגל הבא של HTC ייקרא Hima

כמו כן החליטו בחברה לשנות את השם של מכישר הדגל שלהם, ולא להשתמש ב-One M9 כפי שנהגה בשני מכשירי הדגל האחרונים שלה, ה-M8 וה-M7

דגימה קטנה ממכשיר חדש. Hima של HTC

זה שם קצת מוזר אבל זכיר מאוד: טלפון הדגל הבא של HTC ייקרא Hima, הוא כבר נמצא בפיתוח כלל הנראה לקראת השקתו בכנס המובייל השנתי בברצלונה. לפי הדיווחים של קבוצת המדליפים upleaks@, בחברה החליטו לשנות את השם של מכישר הדגל שלהם ולא להשתמש ב-One M9, כפי שנהגה בשני מכשירי הדגל האחרונים שלה, ה-M8 וה-M7.

למרות שבהתאם לגל החדש של מכשירי הדגל של החברות השונות גם ה-Hima יהיה מצויד ב-Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm), עם ארבע ליבות שפועלות במהירות של 2 ג'יגה-הרץ ו-4 ליבות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ. ב-HTC לא מתכוונים להגדיל את המסך וגם לא את הרזולוציה שלו: הוא יישאר בגודל של 5 אינץ' עם רזולוציה של 1,920 על 1,080 פיקסלים בלבד. זאת על אף שרוב היצרניות קופצות לדור ה-2K ומעלה (רזולוציה של 2,560 על 1,440 פיקסלים). אולי בזכות כך יוכל הטלפון להסתפק בסוללה יחסית קטנה, של 2,840mAh.

שאר הפרטים הידועים עד עתה, לפחות לפי היווחים, הם זיכרון עבודה בשיעור של 3 ג'יגה-בייט, מצלמה אחורית באבחנה של 20.7 מגה-פיקסלים ומצלמה  קדמית של 13 מגה-פיקסלים, בדומה לזו שמשולבת ב-Desire Eye של החברה. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד 5.0 (Android 5.0), ומעליה הגרסה המעודכנת של ממשק ה-Sense UI שהגיעה כבר ל-7.0.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים