הערכות: אפל תמנה את סי-דאטה כמשווק מורשה נוסף בישראל

ענקית הטכנולוגיה, ככל הנראה בכוונה להציף את השוק במכשירי iPhone ו-iPad ובמטרה להוזיל את המחירים, תמנה בקרוב משווקת נוספת – כאשר ההערכה היא שמדובר בסי-דאטה מקריית אריה ● מנכ"ל החברה, משה זוארץ, מסרב לאשר: "שום דבר לא רלוונטי, כרגע אין כלום"

אפל (Apple) צפויה למנות את סי-דאטה כמשווק מורשה נוסף בישראל – לצד איי דיגיטל ובמעמד זהה לה. כך על פי הערכות ודיווחים שונים בשוק. סי-דאטה משווקת מוצרי מיחשוב, אבטחת מידע, תקשורת וציוד היקפי לרשתות ולחנויות.

בחודשים האחרונים נפגשו נציגים של חברות משווקות מישראל, בהן גם קבוצת ח.י. וניופאן, עם גורמים מאפל, ונראה כי לבסוף החליטה אפל למנות את סי-דאטה מקריית אריה שבפתח תקווה.

נכון להיום פועלת איי-דיגיטל בישראל כמשווקת מורשית למוצרי הצריכה של אפל. לצדה פועלת מטריקס, שמונתה על ידי אפל כאינטגרטורית של פתרונות מבוססי iPad לשוק הארגוני, ונוסף עליהן גם פרטנר, סלקום, פלאפון והוט מובייל שמייבאות מכשירי iPhone ו-iPad ישירות מאפל.

נראה שכוונתה העיקרית של אפל היא להציף את השוק במכשירי iPhone ו-iPad, שלפי גורמים בשוק כמחצית מהם נמכרים דווקא בחנויות הפרטיות ולא מחברות הסלולר או בחנויות של איי-דיגיטל. בנוסף, לפי הערכות שונות, באפל מודעים לעובדה שמחירם של מוצריה בארץ יקרים, והגברת ההפצה עשויה להביא להוזלתם.

משה זוארץ, מנכ"ל סי-דאטה: "שום דבר עדיין לא רלוונטי. אפל היא חברה גדולה, והיא כרגע עושה בדיקות ותהליכים שונים. כשיהיה מה להודיע נשמח לעשות זאת. כרגע אין כלום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים