המבצעים עושים את שלהם: 461 אלף מנויי סלולר התניידו בין החברות ברבעון הראשון

גם בשוק התקשורת הנייח הלקוחות מחליפים ספקים, וברבעון הראשון התניידו כ-96 אלף מנויים, המהווים עלייה של 4% יחסית לרבעון הקודם - כך על פי נתונים שפרסם משרד התקשורת ● על פי המשרד, מספר הניודים השגויים ירד לעשרות בלבד בחודש - נתון נמוך יחסית לעומת מאות ניודים שגויים בשנים עברו

שוק הסלולר הישראלי ממשיך לרחוש פעילות: ברבעון הראשון של 2013 התניידו כ-461 אלף מנויי סלולר בין החברות – כך על פי נתונים שפרסם היום (ג') משרד התקשורת. הנתון משקף אמנם ירידה קלה של 6% לעומת הרבעון הרביעי של 2012, אולם מייצג היקף לא מבוטל משוק הסלולר המקומי. גם בשוק התקשורת הנייח הלקוחות מחליפים ספקים, וברבעון הראשון התניידו כ-96 אלף מנויים, המהווים עלייה של 4% יחסית לרבעון הקודם.

מאז החלה ניידות המספרים בדצמבר 2007, מציינים במשרד התקשורת, התניידו עד כה כ-2.84 מיליון מנויים סלולריים וכ-1.38 מיליון מנויים נייחים. ואולם, מן המספרים שמפרסם המשרד ניכרת בבירור קפיצה של מאות אחוזים מאז כניסת השוק לתחרות אמיתית במהלך השנה שעברה. ברבעון הראשון של 2010, למשל, התניידו רק כ-90 אלף מנויים סלולריים ו-60 אלף מנויים נייחים. גם מספר המעברים בין חברות התקשורת השונות, תוך שמירה על מספר הטלפון, הינו גבוה ומגיע על פי נתוני המשרד לסדרי גודל של כארבעה מיליון מספרים.

לפי הודעת משרד התקשורת, ניידות המספרים פועלת בצורה תקינה מבחינה טכנית, וכיום מספר הניודים השגויים ירד לעשרות בלבד בחודש – נתון נמוך יחסית לעומת מאות ניודים שגויים בשנים עברו. ביוני 2013, עם יישום תוכנית האימות של זהות הלקוח – שתתבצע על ידי החברות עוד בשלב בדיקת הזכאות של לקוח לניוד, צופה משרד התקשורת כי המספר הנמוך של הניודים השגויים יצטמצם לחלוטין.

ממשרד התקשורת נמסר, כי כיום ניתן להצביע על כך שניידות המספרים, לצד הצעדים הנוספים שנקט המשרד – ובהם ביטול קנסות היציאה, ניתוק הזיקה בין רכישת מכשיר לבין התקשרות למפעיל סלולרי וכניסת מפעילים נוספים – תורמים רבות לתחרות בין מפעילי התקשורת, ומובילים את החברות להיאבק על כל לקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים