תוכן פרסומי

IT Minds

עדכוני RSS
  • שילוב של שירות לקוחות אנושי-דיגיטלי יעזור לחברות לצלוח את חוק שש הדקות

    שילוב של שירות לקוחות אנושי-דיגיטלי יעזור לחברות לצלוח את חוק שש הדקות

    לאחרונה דווח כי חברת אשראי גדולה הוסיפה ערוץ שירות לקוחות חדש באמצעות אפליקציית ווטסאפ, בהיקף השקעה של כ-7 מיליון שקלים. זמן קצר לאחר מכן דווח כי גם בנק מרכזי מאמץ את השירות. המהלך ...

  • שבעה טיפים לחינוך שוק

    שבעה טיפים לחינוך שוק

    כיצד משיקים מוצר חדש, שלא היה קיים בשוק, לקהל שלא מכיר את הצורך ולא מודע ליתרונות שלו? חינוך שוק היא משימה מורכבת שמיועדת, בראש ובראשונה, להסביר לקהלי היעד את החשיבות והיתרון של מו ...

  • החיים על אוטומט

    החיים על אוטומט

    מהפכת המידע הביאה עמה תנודות עצומות בהיקף הנתונים העולמי, אשר גדל מדי יום, בעיקר בזכות מיליארדי מכשירים המחוברים לאינטרנט. חברת המחקר גרטנר מעריכה כי עד שנת 2020, 20.4 מיליארד מכשי ...

  • הנשים שנעלמו מׁ(תמונת)צמרת ההיי-טק מכות שנית

    הנשים שנעלמו מׁ(תמונת)צמרת ההיי-טק מכות שנית

    סיפורה של התמונה הקבוצתית של גבירי ההיי-טק מעמק הסיליקון אליה הוספו בפוטושופ נשים על מנת לתת ייצוג הולם גם למין הנשי בהעדרו מהתמונה המקורית, משעשע ועצוב כאחד. מצד אחד, יפה שהייתה מ ...

חמש הוכחות לכך ש-DevSecOp אינו דומה לספורט

המונדיאל ווימבלדון מאחורינו. רבים צפו במשחקים, פעילות בה אנחנו מצטיינים, שלא כמו השתתפות פעילה בסוגי ספורט אלה ואחרים. השאלה היא באיזה דרכים דומה ספורט לעולם התוכנה, וליתר דיוק, ל ...

קראו עוד »

הטוב משני העולמות

חדירת הענן הציבורי התחילה עם מנהלי הפעילות העסקית בארגונים, אשר לרוב הם היו המאמצים הראשונים שהבינו עד כמה פתרונות הענן הינם גמישים וזולים. הנחת העבודה שלהם דאז הייתה ששירותי ענן ...

קראו עוד »