תוכן פרסומי

IT Minds

עדכוני RSS
  • שילוב של שירות לקוחות אנושי-דיגיטלי יעזור לחברות לצלוח את חוק שש הדקות

    שילוב של שירות לקוחות אנושי-דיגיטלי יעזור לחברות לצלוח את חוק שש הדקות

    לאחרונה דווח כי חברת אשראי גדולה הוסיפה ערוץ שירות לקוחות חדש באמצעות אפליקציית ווטסאפ, בהיקף השקעה של כ-7 מיליון שקלים. זמן קצר לאחר מכן דווח כי גם בנק מרכזי מאמץ את השירות. המהלך ...

  • שבעה טיפים לחינוך שוק

    שבעה טיפים לחינוך שוק

    כיצד משיקים מוצר חדש, שלא היה קיים בשוק, לקהל שלא מכיר את הצורך ולא מודע ליתרונות שלו? חינוך שוק היא משימה מורכבת שמיועדת, בראש ובראשונה, להסביר לקהלי היעד את החשיבות והיתרון של מו ...

  • החיים על אוטומט

    החיים על אוטומט

    מהפכת המידע הביאה עמה תנודות עצומות בהיקף הנתונים העולמי, אשר גדל מדי יום, בעיקר בזכות מיליארדי מכשירים המחוברים לאינטרנט. חברת המחקר גרטנר מעריכה כי עד שנת 2020, 20.4 מיליארד מכשי ...

  • הנשים שנעלמו מׁ(תמונת)צמרת ההיי-טק מכות שנית

    הנשים שנעלמו מׁ(תמונת)צמרת ההיי-טק מכות שנית

    סיפורה של התמונה הקבוצתית של גבירי ההיי-טק מעמק הסיליקון אליה הוספו בפוטושופ נשים על מנת לתת ייצוג הולם גם למין הנשי בהעדרו מהתמונה המקורית, משעשע ועצוב כאחד. מצד אחד, יפה שהייתה מ ...

מדריך הסייבר לעסקים קטנים ובינוניים

לימדו אותנו לפחד מהסייבר, לימדו אותנו לקרוא להם, להאקרים, אנשי הצללים שמתחבאים מאחורי הסייבר, לימדו אותנו בעיקר לא להבין, לא לשאול ורק לפחד. אז במדריך הבא אתן לכם מספר כלים לניהול ...

קראו עוד »

כיצד נגרום לכך שחיי העבודה יהיו דומים ככל שניתן לחיים האמיתיים?

בסוף יום עבודה, עם שובינו הביתה, אנו נוהגים להתעניין בקורות היום של בן או בת הזוג שלנו. לרוב, אנו מתמקדים באתגרים ובמחלוקות  ורק לעיתים רחוקות מציינים כי היום היה יום מצוין  בעבוד ...

קראו עוד »

שלא ילך למתחרים: הצרכן הדיגיטלי מצפה שתכירו אותו יותר והוא מוכן לשלם על כך

הלקוח שלכם בעידן הדיגיטלי רוצה ואף מצפה שתכירו אותו טוב יותר. הוא יהיה לקוח של ארגונים שמכירים אותו, שלא מנסים למכור לו דברים שהוא לא צריך, שיודעים להתאים לו בזמן אמת את המוצר שהו ...

קראו עוד »

לאן את הולכת, שלי לנצמן?

גילוי נאות: אני לא מכירה את שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט היוצאת, אישית. למיטב זכרוני יצא לי לשמוע אותה בהרצאה שנתנה עבור אחד מארגוני קידום הנשים בהיי-טק לפני מספר שנים, אבל מעולם ...

קראו עוד »

מי מפחד ממהפכת הרשתות החברתיות בשירות הלקוחות?

בעשור האחרון חדרו לתוך חיינו הרשתות החברתיות, והפכו את השוק שהיה עד לא מזמן בשליטת המוכרים לשוק שבו הכוח נמצא אצל הלקוח, ואת המקלדת לכלי הנשק העוצמתי ביותר שלו מול נותני השירות. ת ...

קראו עוד »

כיצד ניתן למנף את האוטומציה וטכנולוגיות ה-RPA להשגת תועלות ארגוניות?

העידן הדיגיטלי, שהחל אי שם בשנות ה-70’ של המאה הקודמת עם הופעת מחשבי המיינפריים וממשיך בימים אלה של טרנספורמציה דיגיטלית וטכנולוגיות חדשניות כגון chd ביג דטה, בינה מלאכותית, ולמיד ...

קראו עוד »

ניהול מוניטין בקהילות מבוזרות ברשת

ההצהרה המנוסחת כמשאלת לב תמימה בשירה של להקת Onerepublic "לא עוד נספור דולרים, אנחנו נמנה כוכבים.." הופכת לכלי ניהולי רב עוצמה בקהילות מבוזרות. שימושים ב"כוכבים", קופונים, מדבקות, ...

קראו עוד »