סוודיקה: קפיצה לפינוק תאילנדי בלב תל-אביב

חוויית הספא של שבע אקספרס מאפשרת לאנשי עסקים לאתחל את הגוף והנפש בין העבודה לסידורים השוטפים, הישיבות והלחצים, ובין הריצות והמתחים, בחוויה של בריאות והתחדשות

02/07/2018 15:14
HiTechStyle

על מנת לצאת משגרת היומיום ולהטעין את המצברים בטיפול יופי ממריץ או בעיסוי מרגיע אין צורך לנקות את יומן הפגישות העמוס לעייפה, לשריין יום חופש מהעבודה או לארוז מזוודה ולעלות למצפה נידח על פסגתו של הר גלילי. גם בלב העיר השוקקת ומרכזי העסקים ניתן למצוא בועה של שפיות וקסם:

אשת העסקים נאם, נעמי הורוביץ, רעייתו של חיים הורוביץ, ילידת תאילנד, שפתחה לפני מספר שנים את מתחם הספא היוקרתי שבע ספא הילטון (Sheva Spa Hilton), השיקה לאחרונה את שבע ספא אקספרס – ספא ייחודי בקונספט מהיר, הממוקם בלב דיזנגוף ומשלב בין הטמפרמנט התל אביבי התזזיתי לאופי התאילנדי המסורתי באווירה אותנטית ובעיצוב בהשראת תאילנד המלכותית.

ספא "שבע אקספרס". צילום: אסף קליגר

שבע ספא אקספרס. צילום: אסף קליגר

קומפלקס היופי שבע ספא אקספרס מציע חווית טיפוח וביוטי עם צוות מטפלות תאילנדיות מנוסות וקשובות; יחס אישי ושירות אקסקלוסיבי נעים ומוקפד שמטרתו להעניק לכל אורח ואורחת הרגשה של פינוק השמור לבני מלוכה תאילנדיים. המתחם מזמן למבקרים בו מפגש בלתי אמצעי עם הניחוחות, העיצוב והמנטאליות של תאילנד המלכותית ומציע לאנשי היי-טק לעצור לרגע את מרוץ היומיום, להיכנס לאואזיס של רוגע, להפיג את המתחים ולמצוא איזון בין גוף לנפש, עם היצע רחב של טיפולים, החל מעיסוי רגליים מפנק, עיסוי ראש וצוואר משחרר, עיסוי גוף מלא בשמן קוקוס חם בשילוב אבנים חמות, עיסוי תאילנדי מסורתי, טיפולי מניקור פדיקור, טיפולי פנים ועוד.

טיפול GLOW מהיר ויעיל וחבילת "טוטאל לוק" מושלמת לקראת אירוע

אירוע חשוב מעבר לפינה? שבע ספא אקספרס מציע לכם לקפוץ לטיפול פנים Glow בהתאמה אישית למראה עור זוהר, המשלב מוצרים מבית המותג "פיטר תומאס רוט". להשלמת החוויה מציעים בספא חבילת עיסוי קרקפת מפנק בשמן קוקוס, חפיפה ועיצוב השיער בפן לפי בחירה. לממהרים ניתן לבחור בטיפול פנים Glow Express למראה עור זוהר, ניקוי העור באמצעות פילינג המותאם אישית לסוג העור, החדרת לחות וריענון העור, כאשר אורך התענוג כולו כ-30 דקות.

ספא "שבע אקספרס". צילום: אסף קליגר

שבע ספא אקספרס. צילום: אסף קליגר

לבחור מתפריט טיפולים עשיר

לפניכם כמה טיפולים שמציע המקום:

Royal Thai Massage- עיסוי תאילנדי אותנטי מסורתי ששימש בעבר לטיפול במשפחות המלוכה והאריסטוקרטיה התאילנדית. הטיפול משלב עיסוי בשמן קוקוס אמיתי, לחיצות ומתיחות, ומביא לתחושת שחרור עמוקה.

עיסוי כפות רגליים מסורתי (Foot Massage)-  בדומה לרפלקסולוגיה, גם בתאילנד רווחת האמונה שכף הרגל משקפת את מצבו הנפשי והפיזי של האדם ולכן עיסוי כפות הרגליים נועד להשפיע על הגוף והנפש. הטיפול מתחיל בטבילת הרגליים המסורתית ולאחר מכן עיסוי של כפות הרגליים עם שמן קוקוס המשאיר את כף הרגל נעימה למגע. העיסוי נעשה בשילוב לחיצות עם עזרים תאילנדים מעץ על נקודות מפתח בכף הרגל, על מנת לשחרר לחצים ולהביא להרגשת איזון.

עיסוי ראש צוואר- טיפול מרגיע המתמקד בצוואר ובכתפיים להפגת הלחץ היום יומי והמתחים.
טיפוח ויופי: הקומפלקס מציע שירות נרחב של טיפולי מניקור ופדיקור, טיפולים קוסמטיים ועיצוב שיער.

טיפול פנים- טיפול פנים Glow Express.

שבע ספא אקספרס, דיזינגוף 107 תל אביב, להזמנות: 03-7746777.
שעות פתיחה א-ה 09:00-21:00 ו-09:00-15:30

מחירים משתנים בהתאם לאופי הטיפול. מחירים לדוגמה: טיפול פנים 30 דקות: 200 שקלים /טיפול פנים 60 דקות: 350 שקלים

ניתן לרכוש סדרת טיפולים, בטווח מחירים של החל מ- 420 שקלים ל-10 טיפולים של לק אקספרס ועד 5,000 שקלים ל-20 טיפולים של עיסוי רגליים תאילנדי מסורתי.

לאתר הספא לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים