מונדיאל 2018: 11 שחקנים, 11 שותפים עסקיים ומשחק אחד

המונדיאל הוא הזדמנות לא רק לצפייה בכדורגל טוב, אלא גם לגיבוש של שותפים עסקיים ● ב-CMS הבינו זאת ולקחו 11 מהם ומנציגי החברות שהם עובדים איתן לטיול שכולו חוויה, גיבוש וספורט

16/07/2018 16:58
בתמונה: יוסי כהן, מנכ"ל CMS; רצון אחיטל, מנהל מוצר Dell-EMC לארגוני אנטרפרייז ב-CMS; אמיר פינקל, מנהל מכירות באקס גלוב; דניאל בלייך, טכנולוג בכיר באקס גלוב; עידן אופיר, מכירות קום מדיה; יהב מאיו, מנהל מכירות באינפורמט; ינון גולן, מנהל מכירות באול אין טרייד; שי בלומנפילד, מנכ"ל אספירקום; אדיר כהן, סמנכ"ל Gns; ליאור גולן, סמנכ"ל יעל תוכנה; ומוטי זמיר, סמנכ"ל מכירות באואזיס. צילום: יח"צ

מונדיאל הוא אירוע מרגש, שיש בו את כל האלמנטים המעניינים – ממשחקים סוערים (או לפעמים, לצערנו, יותר רגועים) ועד לסיפורים אנושיים וצבעוניות. זה מה שעושה אותו לטורניר שמרתק כל כך הרבה אנשים בעולם, גם כאלה שלא אוהבים כדורגל, אל המסכים והאצטדיונים.

לכן, החלטנו ב-CMS לצ'פר 11 נציגים מאתנו ומנבחרת השותפים העסקיים שלנו (כמו 11 שחקנים בנבחרת כדורגל) ולהטיס אותם לרוסיה, על מנת לצפות במשחקים במונדיאל. למה דווקא למונדיאל? משתי סיבות עיקריות: הן משום שזהו הטורניר הטוב בעולם, עם הנבחרות הטובות בעולם, והן משום שהוא מספק אינספור רגעים שמוכיחים שמי שמשקיע ועובד קשה – מגיע להצלחה. על אף שזה נשמע בנאלי, זה נכון לכדורגל אבל גם לכל דבר אחר בחיים, כולל למונדיאל וכולל ל-CMS. זאת גם הסיבה שמבין שלל הנציגים, בחרנו את אלה שהשיגו את היעד: מכרו דרכנו כמה שיותר מוצרים בתחום שרתים אחסון ותקשורת מבית Dell-EMC.

נציגי השותפים שנבחרו היו אמיר פינקל, מנהל המכירות של אקס גלוב; דניאל בלייך, טכנולוג בכיר באקס גלוב; עידן אופיר, מכירות בקום מדיה; יהב מאיו, מנהל המכירות של אינפורמט; ינון גולן, מנהל המכירות של אול אין טרייד; שי בלומנפילד, מנכ"ל אספירקום; אדיר כהן, סמנכ"ל OMC-gns; ליאור גולן, סמנכ"ל יעל תוכנה; ומוטי זמיר, סמנכ"ל מכירות באואזיס. הם נסעו יחד עם יוסי כהן, מנכ"ל CMS, וכמובן איתי, מארגן הטיול והחוויה.

משחק מרתק, אווירה צבעונית

לאחר שנבחרו חברי המשלחת, היה צריך לבחור את המשחק שאליו כולם ייסעו. בסופו של דבר, עלה בגורל משחק שמינית הגמר שהתקיים ב-3 ביולי. כאשר ההחלטה התקבלה, לא היה ברור אילו נבחרות נזכה לראות מתמודדות, אך ככל שהמונדיאל יתקדם והפתיע, הלכה והתבססה ההבנה שלא משנה הזהות שלהן ושבכל מקרה, נצפה בחוויה ובמשחק כדורגל משובח, ברמה הגבוהה ביותר. למזלנו, "נפלנו" על המשחק שבין נבחרות אנגליה וקולומביה.

כל אחד מחברי המשלחת קיבל "ערכת מונדיאל", שכללה תיק, חולצה, בקבוק מים וצעיף – מה שהוסיף לאווירה הצבעונית של המסע ולזו ששררה ברחובות מוסקבה בכלל.

המשחק בין אנגליה לקולומביה היה אחד המשחקים המרתקים ביותר במונדיאל בכלל ובשלב שמינית הגמר בפרט, כך שהחוויה הייתה מצוינת, מה גם שכולנו ישבנו באותו היציע. שלא לדבר על האווירה במגרש וכל מה שמסביב. בסופו של דבר, למי שלא זוכר או לא עקב, אנגליה העפילה לאחר דו קרב פנדלים, והמשיכה עד לחצי הגמר, שם היא הפסידה לקרואטיה (שבסוף הפסידה בעצמה אתמול בגמר לצרפת).

אחד הדברים הבולטים לאורך הטיול היה הצבעוניות שאפיינה את המונדיאל הזה. אוהדים עם דגלי המדינות השונות רוקדים ושרים ברחובות, מעין מיזוג של תרבויות שנדמה שלא יכול להיות בשום מקום אחר. כך גם הקולומביאנים, שיודעים היטב מה זה כדורגל ומה זה לחגוג. על אף ההפסד של הנבחרת שלהם, רבבות מהם נשארו במוסקבה עוד מספר ימים, והוסיפו לצבעוניות ולחגיגה ש-"קישטו" את העיר. זה כיף ומרגש לראות כל כך הרבה תרבויות מכל העולם נפגשים במקום אחד בגלל כדורגל.

פעילות שתהפוך למסורת

לסיכום, הייתה זו חוויה מגבשת ומרגשת. לא רק הכדורגל – בימים שאחרי המשחק יצאנו לבלות בפאבים של מוסקבה, טיילנו ברחובות, אכלנו במסעדות ונהנינו מחוויה חד פעמית של גיבוש, ספורט ותרבות – מה שבוודאי ישפיע ויעזור גם לעבודה בכל השנה.

יצוין שזו לא הפעם הראשונה שבה CMS מבצעת מסע עם שותפים וחברים עסקיים. עשינו זאת לפני כשנתיים, ביורו האחרון. אלא שהמונדיאל הוא חוויה אחרת לגמרי, שקשה להסביר במילים. לכן, מי מכם שעדיין לא היה במשחקי גביע העולם, שיעשה לעצמו טובה ופשוט יגיע. אנחנו החלטנו להפוך את הפעילות הזו למסורת ולעשות אותה בכל מונדיאל שיתאפשר לנו, הישראלים (המונדיאל הבא יתקיים בקטאר ב-2022) – אחת ממעט החברות בישראל שעושות זאת. והנשים שלנו? הן פרגנו ואחרי ששמעו את הסיפורים שהבאנו משם, נראה שבפעם הבאה לא יוותרו על המסע ויצטרפו כדי לחוות גם הן את החוויה.

הכותב הוא מנהל מוצר Dell-EMC לארגוני אנטרפרייז ב-CMS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים