הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן

ב-2016 הקימה סקיורנט סולושנס מרכז SOC פרו-אקטיבי, והיא ממשיכה לחפש מערכות שהטמעתן מספקת ערך מיידי לארגון ושתפעולן אינו מצריך השקעות מיוחדות - כך משתף נגר בסיכום השנה שלו

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט מקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן הצטיינה בבניית פתרונות איכותיים ומותאמים על פי ניתוחים של איומים והגדרות תקציב.

לאורך השנה בנינו ללקוחותינו פתרונות ומערכות שהינם אפקטיביים ובעלי כדאיות כלכלית, תוך הפקת תועלות מידיות לארגון.

ארגונים ומנמ"רים רבים מתמודדים עם עודף מערכות וקשיי תפעול הגוררים קושי בהפקת ערך מאותן מערכות. נושא זה, והפתרונות המותאמים, מובילים אותנו במענים אשר אותם אנו מספקים ללקוחות במטרה להעניק להם ערך מהיר ככל הניתן במסגרת ההתמודדויות שלהם, וכמובן ביכולתם לפתח את עסקיהם בזכות מערכות ההגנה המותאמות".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"הקמנו מרכז SOC פרו-אקטיבי. קיים אתגר גדול מאוד בבניית שירותים מגוונים סביב ה-SOC, שיקלו על לקוחותינו בהתמודדות השוטפת עם איומי הסייבר ויאפשרו לנו לספק להם מעטפת הגנה ובקרה טובה ומועילה יותר".

מהו הקשר שלכם עם חברות סטארט-אפ?
"יש לנו קשר עם מספר חברות סטארט-אפ המספקות פתרונות ייחודיים.

גם פה אנו מייצגים וממשיכים לחפש מערכות שהטמעתן מספקת ערך מיידי לארגון ותפעולן אינו מצריך השקעות מיוחדות. זהו אתגר לא פשוט ותהליך בו אנו צריכים להתמודד גם עם תהליכי בשלות של המוצרים וגם, כמובן, עם הציפייה של הלקוחות לקבלת המענה ההולם".

בנימה אישית

מי אני? "אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן. מנהל ומוביל את פעילות אבטחת המידע והסייבר של קבוצת אמן מחשבים".

שירות צבאי? "חיל הקשר, שלימים הפך לאגף התקשוב. התמחות בעולמות הצופן והתקשורת".

מסלול לימודים? "לימודי הנדסת תקשורת ב-HIT".

אני מכהן בתפקיד החל מ…? "הקמתי את סקיורנט סולושנס בשנת 2000 ומאז מנהל אותה. ב-2014 נמכרה החברה לקבוצת אמן, ומאז אני מנהל את הפעילות תחת חטיבת התשתיות של הקבוצה".

מה עשיתי קודם לכן? "ייעוץ וניהול פרויקטים בתחומי התקשורת ואבטחת המידע".

מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "אחד הדברים שהכי זכורים לי הוא מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות שהיו בעבר בחוד החנית של עולמות המחשוב, התקשורת והאבטחה, ועשרים שנה לאחר מכן רק מי שהיה בן אותו דור מכיר או שמע עליהן. זה מסקרן ומרגש אותי לחשוב על עולמות אלה עשרים שנה מהיום".

מהם לדעתך הנושאים החמים בתעשייה?
"אני יכול להצביע על מספר נושאים שילוו אותנו בצורה חזקה מאוד השנה, חלקם כבר מלווים מזה זמן וחלקם נכנסים למודעות שלנו בתקופה האחרונה.

סייבר ימשיך גם השנה לתת את הטון בכל פעולה של הארגון. נאמר כל כך הרבה בנושא ואנו עוד לא במחצית הדרך של ההתמודדות. בכלל לא בטוח שאנו מבינים את גודל האיום בנושאים מסוימים. האינטרנט של הדברים יצבור השנה תאוצה, וללא ספק יחדור לפעילות השוטפת. לקראת סוף השנה נוכחנו במשמעות איום היכול להגיע מאזור זה והתמודדות הסייבר עדין בחיתוליה. דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), תוכנה כשירות (SaaS) ומוביליות ימשיכו להכתיב את הטון בכל הקשור להתפתחות מערכות ה-IT הארגוניות ולשירותים שאליהם ניחשף, הן כספקים והן כלקוחות. כמובן שגם הם גוררים איתם משימות סייבר ומשימות אדירות של טיפול במידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים