"תשע"ו הייתה שנה טובה להיי-טק – תשע"ז תהיה טובה יותר"

לקראת ראש השנה, בכירים בתעשייה מסכמים את תשע"ו בהיי-טק הישראלי ומעריכים מה יקרה בשנה הבאה ● והפעם: אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף של NetCloud

אייל גרייפנר, מנכ"ל משותף של NetCloud

כיצד אתה מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"תשע"ו הייתה שנה מצוינת להיי-טק הישראלי, עם מספר רב של רכישות, הנפקות, גיוסי כספים והשקעות בחברות ישראליות. מבחינתנו, NetCloud הטמיעה במספר רב של חברות היי-טק את NetSuite, מערכת ה-ERP בענן.

בנוסף, עובדי התוכנה ממשיכים להוביל בשוק הביקושים, אך יחד עם זאת אנחנו מרגישים שיש מגמה בקרב עובדי תוכנה ותיקים, שמעדיפים להישאר במקום העבודה הנוכחי ולא לדלג ממקום למקום, כפי שהיה נהוג בשנים קודמות".

מה צפוי לנו בשנה הבאה?
"השנה הבאה תהיה אף טובה יותר להיי-טק הישראלי. יש הרבה מאוד חברות המפתחות פתרונות טכנולוגיים שהבשילו ליציאה לשווקים. נוסיף לכך את העובדה שהשוק הגלובלי מאוד מעריך את היכולות של ההיי-טק הישראלי ויש הרבה כסף זמין בעולם שמחפש השקעות טובות".

את מי היית מכתיר כחברת השנה בתעשייה?
"את חברת סלברייט, המספקת פתרונות לשליפת מידע ממכשירים ניידים. זו חברה ישראלית בינלאומית, שנחשבת בולטת בתחום ההעברה וגיבוי המידע והנתונים ממכשירי סלולר ובתחום הפתרונות לשוק אכיפת החוק, באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת שליפה וניתוח של מידע ונתונים מאלפי סוגים של מכשירים ניידים.

סלברייט היא חברה שמצליחה להדהים את מיטב המומחים בתחום בעולם מבחינה טכנולוגית, ואף עוזרת לשוק אכיפת החוק, כדי שלכולנו יהיה עולם טוב יותר לחיות בו.

מה אתה מאחל לתעשייה לשנה הקרובה?
"אני מאחל לה המשך הצגת יכולות גבוהות, פתרונות יצירתיים, מקצועיות, תחכום וחוצפה ישראלית – כי רק בזכות כל אלה הגענו לאן שאנחנו נמצאים כיום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים