חדשנות דיגיטלית עם בנק הפועלים ו-AWS – חלק ב'

הנמר היה באירוע ההשקה של Poalim Startup Week - שבוע של אירועים שבמסגרתו יוכלו סטארט-אפיסטים להיפגש עם בכירי המערכת הבנקאית ולפתח מוצרים חדשניים בתחום

29/09/2016 11:06
אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים

בנק הפועלים ואמזון (AWS) יקיימו בנובמבר הקרוב את Poalim Startup Week – שבוע של אירועים שיפגישו יזמי סטארט-אפים, משקיעים ובכירים בתעשיית ההיי-טק. השבוע יכלול האקתון בן 24 שעות לפיתוח אפליקציות בנקאיות. ההאקתון יאפשר למפתחים שימוש ב-API, שיכלול ממשק לנתוני מידע בנקאי ולנתוני פעולות בחשבונות הבנק.

Poalim Startup Week, שהושק השבוע, נערך ביוזמת חטיבת החדשנות בבנק, בראשותו של אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל, שטבעה לעצמה מיתוג חדשני משל עצמה – POINT (ר"ת POalim INnovation Team) – ובשיתוף AWS ישראל, בראשותו של הראל יפהר, המנכ"ל. מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה של בנק בישראל, כדי למסד ולחזק את מערכת הקשרים בינו לבין חברות סטארט-אפ וליצור ערוץ פתוח לשיתופי פעולה שיעודדו הטמעת חדשנות בתחום הבנקאות הישראלית.

כוכבא אמר כי "שבוע אירועי הסטארט-אפים מצטרף לשורה של יוזמות חדשניות שמוביל בנק הפועלים, במטרה לחזק את הקשרים עם קהילת הסטארט-אפים והיזמים בישראל. עבורנו, בנקאות פתוחה היא לא רק סיסמה אלא תפיסה אסטרטגית. לצד הרצאות, סדנאות ומפגשים אנחנו מאפשרים בראשונה לסטארט-אפים ולמפתחים עצמאיים הזדמנות לפתח עבור לקוחות פיננסיים פתרונות בעלי ערך, תוך שימוש בממשק שלא היה נגיש להם עד כה במערכת הבנקאות בישראל".


יפהר ציין ש-״אמזון מספקת שירותים לחברות הגדולות בעולם ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם בנק הפועלים, כבנק הגדול בישראל, ולהיות שותפים להטמעת חדשנות במערכת הבנקאית הישראלית. אנחנו שמחים לקחת חלק ב-Poalim Startup Week ורואים כיצד רוח היצירתיות והיזמות של קהילת הסטארט-אפים בישראל לוקחת חלק בהתוויית בנקאות העתיד המקומות".


AWS חזקה גם בשירותי ענן למגזר הפיננסי, שחייב ברגולציה קפדנית ואבטחת מידע עילאית. כך קמה לה ב-AWS חטיבה פיננסית חזקה.

רשימה של מבחר מוסדות בנקאיים בעולם, לקוחות מרוצים של AWS, בבחינת יהללוך זרים ולא פיך.


לצד המוסדות הבנקאיים, השמרנים ביותר, יש בין לקוחותיה של AWS גם מהגופים הנועזים ביותר בתעשייה – הרי הם הסטארט-אפים. על המסך מופיעה רשימת 50 הסטארט-אפים הנבחרים של פורבס (Forbes), שכולם, ללא יוצא מן הכלל, בחרו ב-AWS.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים