החגיגה הדיגיטלית של בנק הפועלים – חלק א'

בכירי הבנק התכנסו בתחילת השבוע על מנת לחגוג את השקתו של הסניף הדיגיטלי החדש של הבנק ● הנמר היה, ראה והתרשם מהחדשנות שבסניף הנוצץ

20/09/2016 15:18
מימין: יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, ואריק פינטו, המנכ"ל החדש של הבנק

בתחילת השבוע, בלב רמת החייל ההולכת ומצטופפת בתל אביב, שמגדלים חדשים מתווספים בה חדשות לבקרים, הושק הסניף הדיגיטלי הרביעי של בנק הפועלים. ראשי הבנק התכנסו בלב אזור ההיי-טק של תל אביב, על מנת להשיק את הסניף החדשני והנוצץ.

מהפכת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים ממשיכה להתרחב, וזה הסניף הדיגיטלי השני שלה בתל אביב. הסניפים הדיגיטליים הנוספים של הבנק הם הראשון, שהוקם לפני כשנה בפינת הרחובות שדרות נורדאו ואבן גבירול בתל אביב, והסניפים בחיפה וברחובות. כולם משתלבים בתפיסת השירות הרב ערוצית של בנק הפועלים ומציעים שירותים חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש – הדיגיטלי, כמובן.


הסניף החדש

ההשקה מלפני 10 חודשים של הסניף הדיגיטלי הראשון של בנק הפועלים, כאמור – גם הוא בתל אביב.

 

כולם חברים. בכירים בצמרת: מימין – רונן שטיין, משנה למנכ"ל וממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים; יאיר סרוסי, יו"ר הבנק; אריק פינטו, המנכ"ל; אתי בן זאב, סמנכ"לית אגף הטכנולוגיה ומנמ"רית הבנק; ואבי כוכבא, המנמ"ר לשעבר, וכיום משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת החדשנות בבנק הפועלים.


זוג צמרתי. מימין: יאיר סרוסי, יו"ר הפועלים הדינמי והוותיק – כבר מ-2009, ואריק פינטו, המנכ"ל החדש של הבנק, שנכנס לתפקידו בתחילת החודש שעבר. שניהם סיפרו באירוע למה דווקא סניף דיגיטלי, ועוד בלב הסצנה הדיגיטלית של ישראל.

לדבריהם, הסניף הדיגיטלי מעניק את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים נהנים משעות פתיחה ארוכות, ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים שפותחו במיוחד עבורם, ומצוות בנקאים מומחה שעומד לרשותם ומסייע להם להכיר את מגוון המוצרים החדשים. נראה שהם צודקים ואין כמו להקליק על הנייד שלך כשאתה רואה, פיזית מולך, את הלבן בעיניים של נציג הבנק שהגיע על מנת להקל על הלקוחות את ההיכרות עם הסניף החדש, הממוזג והמפנק.

צוות פועלים הדיגיטלי: בתמונה – אתי ברוך רצון, מנהלת הסניף; שלי, סגניתה; ורונן פרידמן, עוזר מנכ"ל הבנק ומנהל הסניפים הדיגיטליים.


אבי כוכבא וקובי חדד, הבעלים של KCS, שעוסקת בבניית אתרים, אפליקציות ופתרונות דיגיטליים.

המשך יבוא…

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים