Qlik באורלנדו

חברת ה-BI הבינלאומית מתחילה היום (ג') את הכנס השנתי שלה, בהשתתפות 3,000 איש, מהם 15 מישראל ● מי ומה באירוע?

03/05/2016 17:44
המנוע QIX, שפתחה Qlik, מהווה נקודת המשען למגוון מוצריה של החברה - מהפתרון למחשוב האישי, עבור בזה המוצע למחשוב הארגוני ולענן, ועד למערכת דיווח גמישה, יצירת מחסני נתונים נבונים, שירותים ואקו-סיסטם מלא

היום (ג') נפתח באורלנדו שבארצות הברית כנס המשתמשים השנתי של חברת ה-BI הבינלאומית Qlik. באירוע, המכונה Qonnections 2016, מכנסת הנהלת החברה בפעם הראשונה את עובדיה, שותפיה ולקוחותיה מרחבי העולם. כך, הגיעו לאירוע מעל 3,000 משתתפים.

המשלחת הישראלית לאירוע, שכוללת את אנשי Qlik ישראל, שותפים ולקוחות, מונה 15 איש. עומדים בראשה טל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel, ואלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת חילן, שרכשה את נציגות Qlik בארץ משני המייסדים שלה, הלוא הם יואל סלע ויוגב פלד.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

Qlik מוכרת בתעשייה מזה יותר משני עשורים כחברה המציעה פיתוחים חדשים בתחומה. עוד בשנת 1993 היא סיפקה את הפתרון למחשבים אישיים QlikView, ובהמשך פתרון In memory QlikView ופתרון ה-BI החזותי-פרודוקטיבי Qlik Sense.

החברה, שמקורה בשבדיה, פועלת כיום ברחבי העולם, כשהמטה המרכזי שלה הוא בארצות הברית. כדי להמשיך את קצב הצמיחה הדו ספרתי שלה, Qlik התחברה לשתי קרנות הון-סיכון – אקסל ו-JVP הישראלית, שבראשה עמד אראל מרגלית (כיום ח"כ מטעם המחנה הציוני) – וגייסה כ-13 מיליון דולר. בעוד שב-2004 הגיעו הכנסות החברה ל-13 מיליון דולר, כיום, עם קצב הצמיחה הגבוה שלה, היקף הכנסותיה השנתיות עומד על יותר מ-600 מיליון והערך הבורסאי שלה מתקרב לשלושה מיליארד דולר.

יש ל-Qlik עשרות אלפי לקוחות ב-100 מדינות. הסניף הישראלי שלה הוא מהמובילים בעולם, גם יחסית לגודל השוק המקומי וגם אבסולוטית.

בפתיחת הכנס הרשמית, היום אחר הצהרים, צפויות הכרזות מעניינות של מנכ"ל החברה, לארס ביורק. כמו כן, יכלול הכנס שורה של הרצאות, אירועים חברתיים וכמובן – התחככות עם בכירים בתעשייה. אדווח ואעקוב. בינתיים, כמה תמונות שהעליתי במצלמתי.


מימין: טוני אדמס, סגן נשיא בכיר ב-Qlik Partners alliance; וינסנט פרטרס, ראש ה-OEM הגלובלי ב-Qlik; וטל וייסר, מנכ"ל Qlik Israel.


וייסר (במרכז) יחד עם רוברט פליימינג, סגן נשיא עולמי לפיתוח מוצרים, וכריסטוף מאייר, סגן נשיא ל-Partners and Alliance ב-Qlik לאזור EMEA.


חלק מחברי המשלחת הישראלית לכנס. מימין: נציגי Sense BI, השותף הגדול של Qlik בישראל – גלעד לוי, אבישי לב-רן ועודד טהורי, המנכ"ל; נציגי Qlik ישראל – אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן; יואל סלע, מייסד ויו"ר; לירון ברעם; גדי רוטמן; טל וייסר, המנכ"ל; ויוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות.


מימין: דונלד פארמר, סגן נשיא לחדשנות ב-Qlik; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן, ויוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות ב-Qlik Israel, במפגש לפני הרצאה שהעביר פלד על BI-Havior, הפתרון הייחודי שפותח על ידי Qlik Israel.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים