פורטינט ו-VMware פותרות את אבטחת הסייבר בדטה סנטרים

הנמר ממשיך לדווח מביקורו בכנס השנתי של VMware בברצלונה, ומתוודע ל-FortiGate VMX - הפתרון אותו פיתחו החברות על בסיס פלטפורמת וירטואליזציית הרשת VMware NSX

01/11/2015 16:12
ביתן פורטינט ב-VMworld 2015. מימין: רונן שפירר, מנהל שיווק אזורי; וג'ייסון בנדובארס, מנהל ניהול מוצר, פתרונות ו-וירטואליזציה

פורטינט (Fortinet) היא חברת אבטחת מידע שצומחת בקצבי שיא: ההכנסות שלה, למשל, עלו ברבעון האחרון ב-35%, מה שהביא אותן להיקף של מיליארד דולר.

החברה השתתפה בכנס VMworld 2015, שנערך באחרונה בברצלונה ומשך אליו יותר מ-10,000 מקצוענים ומנהלים בתחום המחשוב הארגוני מאזור EMEA. פורטינט הכריזה במהלך הכנס על הדור הבא של חומות האש, בעלות חלוקה פנימית (NGFW/ISFW), בשם FortiGate VMX.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

יש לציין שפורטינט פיתחה את ה-FortiGate VMX בשיתוף פעולה עם VMware. זאת, כדי למנף באופן מלא את היכולות של פלטפורמת וירטואליזציית הרשת VMware NSX, המאפשרת ללקוחות את ההוספה, הפריסה והתזמור של FortiGate VMX, להפוך אותם לאוטומטיים ועל ידי כך להגן מפני איומים בתוך סביבות מרכזי הנתונים שלהם.

במהלך הכנס הזדמן לי להתרשם עמוקות מהפתרון. השילוב בין FortiGate VMX ל-VMware NSX מאפשר לארגונים להפוך את אבטחת המידע המתקדמת במרכזי נתונים מבוססי תוכנה (Software Defined Data Center – SDDC) לאוטומטית.

"FortiGate VMX מדגים את המחויבות שלנו לשותפות עם VMware ולמערכת האקולוגית", אמר ג'ייסון באנדוברס, דירקטור, ניהול מוצר ענן ו-וירטואליזציה בפורטינט, בראיון שערכתי עימו במהלך הכנס. לדברי באנדוברס, הצלחתה של פורטינט מבוססת על פיתוח מוצרי אבטחה מהירים ביותר, שאינם מאטים את עיבוד המידע עצמו, הזורם במרכז הנתונים. ככל שיותר פונקציות של הדטה סנטר יתבססו על תוכנה, חשיבות מהירות בדיקת האבטחה שלו תגדל.

רונן שפירר, מנהל השיווק האזורי של פורטינט, טוען שמהירויות השיא של בדיקת הנתונים מושגות בזכות הפיתוח של שבב ASIC מיוחד של פורטינט, המכונה FortiASIC. יחד עם מערכת ההפעלה שלו, FortiOS, ושירות עדכון למנויים בענן, הוא מהווה פתרון ייחודי.

רוצים לדעת מה עשו הישראלים ב-VMworld 2015? לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים