Voyjer: עכשיו יש מי שיתכנן את הטיולים שלכם

לתכנן טיול לרוב אומר להצטייד בספרים, בחוויות של חברים, וברישומים של מטיילים שונים באתרים שלרוב אין הסכמה בין כולם ● כעת יש לכם מתכנן מקצועי, שיודע בדיוק איך אתם צריכים להתנהל והיכן ● שימו לב

מימין לשמאל: יוני פסוול CEO, אמיר רוזן CTO. צוות Voyjer

טיול לחו"ל הוא חוויה שרבים עוברים וככזו, אנחנו רוצים להיות מוכנים אליה מראש. אם בפתרון שהצגנו לפני כמה שבועות נוכל לאתר מיקום של תיירים לפי API של אינסטגרם (Instagram), ולפיו נדע מהם האירועים והמקומות הפופולריים ביותר, הפעם אציג פתרון להכין תוכנית טיול מראש בצורה יעילה.

ניתן כמובן לתכנן טיול מראש עם מחקר מקיף באינטרנט, אך אין כמו הידע של אנשים מקומיים לצורך תכנון רלוונטי ומתאים. סטארט-אפ חדש בשם Voyjer מציע בדיוק את השירות הזה בעלות של חמישה דולר ליום טיול.

המיזם לוקח חלק בפעילות של האקסלרטור EISP 8200 והצטרף באחרונה לבננה אשר ברעננה. בשיחה עם יוני פסוול, מנכ"ל החברה שהקים יחד עם אמיר רוזן, מנהל הטכנולוגיות הראשי, הוא מספר על המיזם כי "טיולים בחו"ל נעשים יותר המוניים ויש להיערך אליהם בהתאם. זיהינו את הצורך הזה, ולפני שמונה חודשים עלינו עם אתר שיציע תכנון מסלול על ידי מדריכים מקומיים ב-15 יעדים בינלאומיים".

"אנחנו פועלים במתכונת מאוד פשוטה בה המשתמש בוחר את היעד ואת הצרכים, ומקבל בתמורה תוכנית טיול שמכינים אותה מדריכים אשר מבצעים את הטיולים ביעד זה זמן רב. דבר זה נותן להם את היכולת לקבל תוכנית במחיר זול מאוד של חמישה דולר ליום כאשר אחר כך יש להם גישה אל התוכנית באתר או אפשרות להדפיס אותה, כך שתכנון של טיול של חמישה ימים יעלה 25 דולר ונוכל להיות שקטים שנגיע למקומות הכי טובים שיש".

עם היועצים אנחנו עובדים במתכונת עסקית של חלוקת רווחים – 70% להם ו-30% לנו. אנחנו מוסיפים יעדים נוספים כל הזמן וכן בקרוב תצא אפליקציה של השירות.
אנחנו במו"מ לשיתוף פעולה עם אתרים גדולים ונמצאים לקראת השקעה בחברה".

נקודת מבט

Voyjer מציעים פתרון נכון וחכם לשוק שמגלגל מיליארדים של דולרים. הם מציעים את הידע המקומי בעלות כספית נמוכה ונוחה. עיקר הצלחתו של הסטארט-אפ תלויה ביכולת השיווק כלפי אזרחים פרטיים וכן שיתופי פעולה עם אתרים מובילים בתחום. במידה ויצליחו לגדול, יוכלו להציע שירותים נוספים עבור מטיילים, ומכאן לייצר רווחים משמעותיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים