B-Pro – בלב האזור הטרנדי של תל אביב; חלק ב'

הנמר משתף הפעם את רשמיו מהמשרדים החדשים של B-Pro, שנמצאים בלב האזור הישן והמבוקש של תל אביב

27/11/2014 18:40
הנמר בדרכים

ביום חורפי במיוחד הגעתי למשרדים החדשים של B-Pro, שממוקמים במרכז הטרנדי של תל אביב, ליד גן החשמל. לא רחוק מאזורים מבוקשים כמו שדרות רוטשילד, נחלת בנימין ופלורנטין.

גן החשמל, שהיה ידוע בעבר כאזור לא כל כך מוצלח, התפתח בשנים האחרונות, אחרי שינוי הגן ועבודות של העירייה, והפך לאחד המקומות היותר מבוקשים בתל אביב.

המשרדים של B-Pro נמצאים בלב האזור. החברה נוסדה לפני שמונה שנים ובאתר שלה כתוב כי היא "מקנה ללקוחותיה יכולות לבצע את האסטרטגיה הכוללת של הארגון או נגזרות אופרטיביות שלה, באזורים של מיקוד בלקוחות, של מידע ושל טכנולוגיה ארגונית. במסגרת הייעוץ, אנחנו בונים עם הארגון כלים ותהליכים, שישמשו אותו במימוש האסטרטגיה. אנחנו עושים זאת באמצעות גישה שמשלבת מתודולוגיות מוכחות וניסיון מעשי רב. הגישה בה B-Pro עובדת מבוססת על עבודה ביחד עם המנהלים בארגון והעצמת הדרגים השונים, תוך נטרול התנגדויות ו-Silos ארגוניים".

אמיר רסקין, מהשותפים בחברה. דיברנו רבות על הדרך המשותפת שאנשי B-Pro עברו במהלך שמונה שנות קיום החברה; היכולת של סמנכ"ל השיווק וסמנכ"ל הטכנולוגיות לדבר בשפה עסקית; הלקוחות מהמגזר הפיננסי, טלקום, המגזר הציבורי, חברות גלובליות ועוד; המעבר מייעוץ בתחומים נפרדים של BI ו-CRM לחוויית לקוח בעולמות ה-Big Data; וגם על עיצוב וחויית העבודה בלב תל אביב.

פלורה לוין ואמיר רסקין סיפרו לי שהם מייצגים בישראל את Palladium Group, חברת הייעוץ המובילה ליישום אסטרטגיות בארגונים. החברה הוקמה על ידי פרופ' בוב קפלן וד"ר דיוויד נורטון מאוניברסיטת הרווארד, הוגי ה-Balanced Scorecard, שמוכר גם בארץ ככלי מוביל לניהול ביצועים. B-Pro מלווה בפועל הנהלות של ארגונים שמאמצים את השיטה לניהול האסטרטגיה, ויש כבר הצלחות בשטח. בתמונה: חתימת פרופ' קפלן, מייסד השיטה, המקדיש לשקד, לוין ורסקין את ספרו, The Execution Premium.

פגשתי שם גם את עומרי רונן (מימין), שאולי מוכר לכם מגלגל"צ, ורון שדה, שניהם מבית ההשקעות TLVC, שעובדים בשיתוף פעולה עם B-Pro, שמקנה ל-B-Pro יכולות לקידום חדשנות טכנולוגית אצל לקוחותיה. מדובר באיתור של סטארט-אפים רלוונטיים ותהליכי שילוב שלהם בארגונים.

לבסוף – Strong enough to be flexible, מוטו אחד מני כמה שמלווים את B-Pro לאורך שנות פעילותה. מימין: אמיר רסקין ופלורה לוין, ובאמצע, בכרזה, דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, עומד את עמידת הראש המפורסמת שלו. ברקע אפשר להתרשם עוד קצת מהמשרד היפה.

בשורה התחתונה: B-Pro נותנת מענה כולל לצרכי לקוחותיה, לרבות התאמה של עובדים מומחים לעולמות המידע והטכנולוגיה – הן במודל של השמה והן במודל של מיקור-חוץ.

עם היציאה מהמשרדים של B-Pro ניתן להיזכר איפה בדיוק הם נמצאים: צמוד ל-"סיטי", המרכז הפיננסי של תל אביב ושל כל המדינה. הישירו מבטיכם וצפו במטות שלושת הבנקים הגדולים (מן הסתם, לקוחות טובים של B-Pro). מימין, אחד בכל מגדל: הפועלים, לאומי ודיסקונט.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים