תוכן שיווקי

ווי אנקור מציגה את הדור הבא בפתרונות תקשורת ואבטחה בענן

28/04/2022 13:42
רועי ברקאי, סמנכ"ל חטיבת שירותי הענן ב-ווי אנקור.

"הפריסה הגלובלית של חברות, המעבר לעולם דיגיטלי שבו קיימת התרחבות מתמדת של השימוש בשירותי ענן והמעבר למודל עבודה היברידי מעולם לא היוו אתגר לגופי הטכנולוגיה בארגונים כפי שאנחנו רואים כיום. הצורך להבטיח קישוריות בין אתרי החברה, קישוריות לעננים הציבוריים ברוחבי פס גבוהים וניהול של מערכות אבטחת מידע מבוזרות באתרים אלה לא עלה בקנה אחד עם הצורך בשיפור בחוויית המשתמש לצד חסכון בעלויות", כך אמר רועי ברקאי, סמנכ"ל חטיבת שירותי הענן ב-ווי אנקור.

ווי אנקור מקבוצת חילן הכריזה באחרונה על שותפות עסקית עם קייטו נטוורקס (Cato Networks), שמספקת שירות ענן חדשני ומתקדם ונחשבת לאחת המובילות בשוק ה-SASE (ר"ת Secure Access Service Edge).

קייטו נטוורקס הוקמה לפני שבע שנים על ידי שלמה קרמר, המשמש כמנכ"ל החברה, וגור שץ, נשיא וסמנכ"ל התפעול. קרמר היה ממייסדי אימפרבה וצ'ק פוינט, ושץ – בין מייסדי אינקפסולה. עד כה גייסה קייטו 532 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד, והיא מעסיקה קרוב ל-600 עובדים ברחבי העולם.

שירות פשוט, גמיש וחסכוני

Cato SASE Cloud מאפשר לארגונים להשתחרר משירותי MPLS ישנים, מאסופה של מוצרי אבטחת מידע נקודתיים ומהעלות הגבוהה הכרוכה בניהולם ותפעולם – ולהתקדם לשירות פשוט, גמיש וחסכוני.

"בעולם המסורתי, השימוש בקווי אינטרנט סטנדרטיים וזולים לקישוריות בין אתרים במדינות שונות לצורך הפעלת יישומים עסקיים הוא דבר שבכלל לא היה אופציה", הסביר ברקאי. "קווי ה-MPLS היו האופציה הכמעט יחידה עבור ארגונים שרצו להבטיח רמת ביצועים והתחייבות ל-SLA בקווי התקשורת".

"הקמת אתרים חדשים בעולם וקישורם באמצעות קווים כאלה הם תהליך יקר מאוד, שנפרס לאורך שבועות עד חודשים – דבר שמשפיע על הגמישות והזריזות שחברות זקוקות להן על מנת להגיב במהירות לדרישות השוק", אמר. "כדי לספק רמת אבטחת מידע נאותה באתרים, נדרשנו להתקנה, ניהול, תפעול ותחזוקה של מערכות פיירוול מרובות, המבוזרות באתרי החברה השונים, וזאת עוד לפני האתגרים הנוספים שעומדים לפתחנו בעולמות הסייבר".

"עובדי החברה, ספקים ושותפים עסקיים שנדרשים להתחבר למערכות החברה נזקקים לנהל את חיבורי ה- VPN באופן שיאפשר להם להתחבר לאתרים שונים בעולם, על מנת ליהנות מביצועים טובים. האתגר אף גדול יותר כאשר הם מתניידים בעולם ולא מתחברים ממקום קבוע", הוסיף ברקאי.

Cato SASE Cloud כולל את הפתרונות הבאים:

מעבר מ-MPLS ל-SD-WAN/SASE – קווי תקשורת מרובים בעלי קיבולת גבוהה, ויכולות אופטימיזציה על גבי הענן (Middle-Mile) ובין הסניפים לענן של קייטו (Last-Mile). מוצר ה-Edge SD-WAN של קייטו מאפשר ללקוחות להאיץ ולשפר ביצועי רשת בעלויות נמוכות משמעותית לעומת MPLS.

קישוריות גלובלית אופטימלית – הרשת הגלובלית הפרטית של קייטו מספקת כיסוי עולמי ואופטימיזציה מובנית לתעבורת רשת פנים ארגונית ולענן. ארגונים שסובלים מ-High Latency ותקשורת לא אמינה יכולים לספק חוויית משתמש מיטבית בגישה ליישומים ומשאבים הן בדטה סנטר הפיזי והן בענן.

גישה מאובטחת לאינטרנט מכל סניפי הארגון – Cato SASE Cloud מציע יכולת אבטחת מידע מובנית ומהווה פתרון הגנה היקפית. על ידי חיבור כל סניפי ומשתמשי הארגון, כלל תעבורת הרשת הארגונית מאובטחת על ידי פתרון ה-Security as a Service של קייטו. המורכבות שיש בניהול מוצרי אבטחה מרובים נעלמת, וכך גם העלויות הכרוכות בה.

האצה ושליטה ביישומי ענן – קייטו מאפשרת גישה מואצת ליישומי ענן (SaaS) על ידי ניתוב כל תעבורת היישום לאתר (PoP) שלה, הקרוב ביותר ליעד. האתרים של קייטו חולקים אותו כיסוי גיאוגרפי עם ספקיות הענן המובילות, כך שההשהיה בינם לבין הענן היא אפסית. לצורך האצת גישה לענן נדרשת הגדרת מדיניות אחת בלבד, שתקבע את נקודת היציאה האופטימלית מהענן של קייטו ליישום הענן.

אבטחה ואופטימיזציה למשתמשים מרוחקים – תעבורת משתמשי הקצה מנותבת על גבי הרשת הגלובלית הפרטית של קייטו באופן האופטימלי ליעדה, באתרים פיזיים או בענן. פתרון ה-Security as a Service של החברה מספק הגנה מפני איומי סייבר ואוכף בקרת גישה לאפליקציות הארגון לכל המשתמשים, ללא תלות במיקומם.

"השותפות – ערך רב ללקוחות"

ברקאי ציין כי "ווי אנקור רואה בשותפות עם קייטו נטוורקס יכולת לספק ערך רב ללקוחות בהתמודדות עם המעבר לעולם הדיגיטלי, בעל פריסה גלובלית רחבה ומרובת עננים. הפתרון של קייטו מספק מענה למגוון רחב של חברות – החל מחברות קטנות ומסורתיות ועד לתאגידי ענק, בכל סדר גודל של פריסה גלובלית ועם כל דרישה להתרחבות ולרוחבי פס, תוך פישוט התפעול, שיפור הביצועים וה- SLA, שמירה על אבטחת המידע, שיפור חווית המשתמש והורדת עלויות. הפתרון זמין גם ללקוחות בעלי נוכחות גלובלית שמשתמשים ב-WeCloud – שירותי הענן המתקדמים של ווי אנקור".

הוא הוסיף ש-"השותפות שלנו עם קייטו נטוורקס, בשילוב הידע והניסיון שיש לנו בעולמות האינטגרציה, יאפשרו ללקוחותינו ליהנות משירותי ה-SASE המובילים של קייאטו נטוורקס בענן, שעומדים בתקנים ובדרישות אבטחה מחמירות. שירותים אלה פשוטים מאוד להטמעה ותחזוקה, ומקטינים בצורה משמעותית את התקורות הכרוכות בדרך כלל בניהול שירותים מסוג זה".

ארתור בראודו, מנהל המכירות האזורי של קייטו נטוורקס.

ארתור בראודו, מנהל המכירות האזורי של קייטו נטוורקס. צילום: ליטל בראודו

ארתור בראודו, מנהל המכירות האזורי של קייטו נטוורקס, אמר כי "אני נרגש מאוד מהשותפות עם ווי אנקור, שכבר כיום מספקת שירותי ענן ציבורי ופרטי. הפתרון שלנו משלים את השירותים הקיימים של ווי אנקור. למעשה, ווי אנקור הופכת ל- One Stop Shop עבור לקוחותיה – הן עבור שירותי כוח עיבוד ושרתים כשירות והן גישה מהירה ומאובטחת לאותם שירותים בעזרת קייטו נטוורקס. כבר כיום יש לנו לקוחות שנהנים מהשירותים הנ"ל".

אירועים קרובים