תוכן שיווקי

וריטאס ומלם תים מהדקות את שיתוף הפעולה בתחום הגנת המידע

המהלך - לטובת מתן מענה לכלל צרכי תשתיות ה-IT של הלקוח

14/01/2019 13:13
מלם תים ו-וריטאס

מזה 18 שנים, מלם תים, קבוצת ה-IT המובילה בישראל, משמשת שותפה בכירה של וריטאס, המובילה בעולם בתחום ההגנה וניהול המידע. באחרונה קיימו השתיים כנס לקוחות, בו הוצגו הטרנדים החמים ביותר בעולם ניהול המידע ובמסגרתו הוצגו ללקוחות פתרונות ניהול מידע בענן ציבורי, המשכיות עסקית ומענה לרגולציות מורכבות. כמו כן, שתי החברות הכריזו כי הן מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן בתחום הגנת המידע (ה-Data protection).

ניהול המידע בארגון – בסיס הביטחון וליבת קבלת ההחלטות

"בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, עם התפתחות טכנולוגיות המידע והשימוש הרב ברשתות ובאפליקציות, הכמות האינסופית של המידע שנמצא בארגון וזורם אליו ממקורות שונים גורמת לא אחת לתחושה של חוסר ודאות וחוסר שליטה במתרחש", אמר אמנון סיני, מומחה מכירות תוכנה במלם תים. "משימת ניהול ותחזוקת המידע בארגון הפכה למורכבת ולכזו שמצריכה יד מכוונת, עם הבנה עמוקה של תהליכים וטכנולוגיה כאחד. בנוסף לכך, דרישות הרגולציה ההולכות וגוברות בתחומים רבים מצריכות ייעול תהליכים באמצעות אימוץ טכנולוגיות ניהול מידע וידע מתקדמות".

אמנון סיני, מומחה מכירות תוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

אמנון סיני, מומחה מכירות תוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

לדבריו, "המידע בארגון הוא משאב חשוב וחיוני ובשל כך, תחום ניהול המידע עובר לקדמת הבמה ומקבל עדיפות גבוהה בהקצאת משאבים. הצורך של הלקוחות להגן על המידע, כולל שחזורו בשלמותו ובזמן מינימלי הופך להיות מפתח קריטי לצמיחה של הארגון. וריטאס, כמובילת שוק בתחום הניהול וההגנה על המידע, יודעת לתת מענה מיטבי לצורך זה".

"אחד השימושים המשמעותיים ביותר במידע הארגוני הוא בתחום קבלת ההחלטות, המתבסס על נתונים המהווים את הליבה שלו. ככל שיש יותר נתונים, תהליך קבלת ההחלטות מדויק, מהימן ומהיר יותר. עיקר הפעילות הניהולית בארגונים המספקים שירותים קשורה בקבלת החלטות, תוך עיבוד מידע וביצוע אנליטיקות מתקדמות", ציין סיני.

וריטאס – ניהול מידע ונתונים בארגון ב-360 מעלות

וריטאס מספקת פתרונות לכ-86% מהחברות ברשימת פורצ'ן 500, עם נתח שוק עולמי של 40% בתחום הגיבוי והשחזור. מוצרי הגיבוי של החברה מגוונים ועונים על כל מנעד הצרכים הארגוניים של אלפי לקוחותיהם – מארגונים בעלי דטה סנטר פיזי או וירטואלי ועד לכאלה המשתמשים בענן פרטי, ציבורי או היברידי.

יאיר זרצקי, מנהל פריסייל בכיר ב-וריטאס ישראל. צילום: יח"צ

יאיר זרצקי, מנהל פריסייל בכיר ב-וריטאס ישראל. צילום: יח"צ

"כחברה המובילה בתחום ניהול המידע, אנחנו עוזרים ללקוחותינו לתת מענה ב-360 מעלות על כלל צרכי תשתיות ה-"IT, אמר יאיר זרצקי, מנהל פריסייל בכיר ב-וריטאס ישראל. "הנחת המוצא שלנו הינה שגיבוי מידע בלבד אינו מספיק כדי לתמוך במהלכים עסקיים כגון טרנספורמציה דיגיטלית, שלקוחות נדרשים לבצע כדי להישאר תחרותיים. ארגוני IT נדרשים לספק ללקוחותיהם מעטפת פתרונות לשלבים שונים במהלך מחזור חיי המידע, לרבות מיפוי וסיווג המידע עם כניסתו למערכות הארגון לצורך יצירת תועלות עסקיות, הבטחת המשכיות עסקית של המערכות כדי לתמוך בעבודה רציפה על המידע, וכן גיבוי וארכוב המידע לצורך שמירתו לטווח הארוך. וריטאס היא אחת החברות היחידות בשוק שיכולה להתהדר במורשת עשירת שנים, שמסייעת לה לענות על הצרכים הטכנולוגיים והעסקיים הללו, בכל מקום שבו לקוחות בוחרים למקם את המידע שלהם – מערכות פיזיות, וירטואליות או פתרונות ענן ותשתיות מתקדמות כגון קונטיינרים". הוא הוסיף כי "למלם תים, שותפתנו, שירותי מומחה בתחום הגנת המידע בפתרונות השונים של וריטאס, ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר. במהלך השנים האחרונות הוכשרו על ידנו אנשי תמיכה מקרב עובדי מלם תים, שמשמשים מטעמנו זרוע תמיכה מקומית בישראל עבור לקוחותינו המשותפים. הצוותים המיומנים של מלם תים נותנים מענה ללקוחותינו בכל שלבי הפתרון – החל משלב התכנון, דרך היישום ועד לתחזוקה השוטפת".

סיני סיכם באמרו כי "שיתוף הפעולה בין מלם תים, המובילה ומנוסה בתכנון, יישום ותמיכה של פתרונות בתחומי ניהול והגנת המידע, תוך התאמתם לתהליכים העסקיים של הארגון ושילובם בתוך המערכות הקיימות בארגון, ל-וריטאס מותאם לתת מענה למגוון רחב לקוחות עם צרכים שונים. הטכנולוגיות החדשות של וריטאס מאפשרות לנו להעמיק את הקשר שלנו עם הלקוחות הקיימים ועם לקוחות חדשים, ולספק להם את הביטחון המרבי".

אירועים קרובים