תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה בהצלחה מערכת אחודה לניהול המשאב האנושי ברמי לוי

30/08/2018 12:45
ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: אסנת קרסננסקי

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הטמיעה בהצלחה ברשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה פתרון אינטגרטיבי, שכולל מערכת אחודה לניהול המשאב האנושי, 60 מסופי נוכחות ביומטריים ומערכת לדיווח נוכחות באמצעות הסלולר. המערכות הוטמעו במטה החברה בירושלים ובכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, והן משמשות כ-10,000 עובדים.

פרויקט ההטמעה נמשך כשבעה חודשים והסתיים בחודש הנוכחי. מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשרת למנהלי רשת הקמעונות בכל הדרגים בארגון לנהל בכוחות עצמם את כלל פעילויות העובדים והמבקרים בארגון באמצעות כלי עבודה נוחים וידידותיים, באופן מקוון, מכל מקום ובכל עת.

רמי לוי. צילום: קובי קנטור ז"ל

רמי לוי. צילום: קובי קנטור ז"ל

מה עושה הפתרון?

פתרון ניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשר לנהל באופן מלא את תחומי השכר, הנוכחות, מערכי האבטחה ומערכת הדיווח והבקרה בארגון. בין היתר, Harmony היא מערכת שמנהלת את חישובי השכר, מפיקה תלושי משכורת, מנהלת את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ומעבירה אותם לפונקציית עיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת קליטת עובדים, תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים וניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, לצד מילוי וניהול אלקטרוני של טפסי 101 עבור העובדים. Harmony היא מערכת אינטגרטיבית, שבה כל פריט מידע נקלט פעם אחת בלבד ומועבר לכל המודולים הרלבנטיים. המערכת ניתנת ליישום באופן הדרגתי, לפי צרכי הארגון, בכל נקודת זמן.

מערכת הנוכחות האחודה של סינאל, שכאמור – הותקנה בכל סניפי רשת חנויות רמי לוי, כוללת חיבור לכל 60 מסופי הנוכחות הפרוסים בסניפי הרשת בארץ. כמו כן, סינאל הקימה עבור רמי לוי פורטל אינטרנטי, המאפשר לרכזי משאבי האנוש בסניפים לנהל את העובדים בכל אתר.

ארז בוגנים, משנה למנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר: "סינאל גאה שרשת מכובדת וגדולה כרמי לוי בחרה להשתמש בטכנולוגיה שלה. רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה היא גוף מרכזי במשק הישראלי, שמעסיק אלפי עובדים בכל רחבי הארץ. הבחירה של גוף זה בסינאל ממחישה את יכולתנו להתמודד עם האתגרים המורכבים ביותר בתחום ניהול המשאב האנושי. סיפקנו לרשת אפשרות לנהל את כל עובדיה ממוקד מרכזי יחיד, באמצעות מיטב הכלים הטכנולוגיים וברמה המקצועית הגבוהה ביותר".

מגוון רחב של פתרונות לניהול המשאב האנושי

סינאל מלל פייוויי מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה מפרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן, החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחומי דיני העבודה והכספים, שמסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

יצוין כי סינאל היא אחת מחמש חברות האינטגרציה הגדולות בענף ה-IT בישראל על פי דירוג דן אנד ברדסטריט. מטה החברה ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. בנוסף, לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה ב-54 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, שמבוצעת על ידי חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים