תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה בהצלחה מערכת אחודה לניהול המשאב האנושי בפסגות

28/06/2018 13:55
ארז בוגנים, משנה למנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: תמר מצפי

סינאל, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הטמיעה בהצלחה פתרון אינטגרטיבי, שכולל מערכת לניהול המשאב האנושי ומסופי נוכחות ביומטריים, בבית ההשקעות פסגות. פרויקט ההטמעה נמשך כשבעה חודשים והסתיים באפריל 2018.

מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשרת למנהלי בית ההשקעות בכל הדרגים בארגון לנהל בכוחות עצמם את כל פעילויות העובדים והמבקרים בו באמצעות כלי עבודה נוחים וידידותיים, אונליין, מכל מקום ובכל עת.

פתרון ניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשר לנהל באופן מלא את תחומי השכר, הנוכחות, מערכי האבטחה ומערכת הדיווח והבקרה בארגון. בין היתר, Harmony מנהלת את חישובי השכר, מפיקה תלושי משכורת, מנהלת את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ומעבירה אותם לפונקציית עיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת קליטת עובדים, תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים, ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, לצד מילוי וניהול אלקטרוני של טפסי 101 עבור העובדים. Harmony היא מערכת אינטגרטיבית, שבה כל פריט מידע נקלט פעם אחת בלבד ומועבר לכל המודולים הרלבנטיים. המערכת ניתנת ליישום באופן הדרגתי, לפי צרכי הארגון בכל נקודת זמן.

ניהול בקרת הכניסה ל-1,000 עובדים ב-15 קומות

מערכת סינאל מנהלת את בקרת הכניסה ודיווחי הנוכחות בבניין בן 15 קומות, המאכלס קרוב ל-1,000 עובדים, במשרדים הראשיים של פסגות בתל אביב. במסגרת זו, בחר בית ההשקעות לשדרג את מסופי הנוכחות הישנים למסוף ייחודי, פרי פיתוחה של סינאל, בשם Synergy, שמבוסס על מערכת ההפעלה לינוקס (Linux) ופעיל בזמן אמת מול שרת ה-Harmony.

הטמעת מערכת Harmony איחדה את מערכת בקרת הכניסה עם בקרת הנוכחות במסופים המותקנים בפסגות, תוך חיזוק הפיקוח של המנהלים ושיפור תהליך בקרת הנוכחות בארגון. לצורך כך הטמיעה סינאל במערכת את ההיררכיה הארגונית בפסגות והתקינה ממשק להעברת הנתונים הרלבנטיים.

ארז בוגנים, משנה למנכ"ל סינאל, מסר: "הבחירה של גוף מרכזי במשק כמו פסגות בסינאל מעצימה עוד יותר את האמון שנותנים בנו ארגונים בעלי משקל בשוק הישראלי. לפני הטמעת הפתרונות של סינאל, עשתה פסגות שימוש במספר מערכות נפרדות, שכללו בין היתר מערכת בקרת כניסה, מסופי נוכחות ופתרון מדף לניהול המשאב האנושי. הזמנת מערכת Harmony אפשרה לפסגות לאחד את כל התוכנות הרלבנטיות לכדי תוכנה אחת מספק יחיד, תוך שימוש בבסיס נתונים אחד, המגובה במערך תמיכה מקיף ואיכותי. החלטה חשובה זאת של הנהלת פסגות תשפר את הרווחיות בארגון ואת היכולת לקבל החלטות בזמן אמת, מה שיחזק את יכולת הניהול והתפעול של הארגון".

סינאל מלל פייוויי מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה מפרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

יצוין כי סינאל היא אחת מחמש חברות האינטגרציה הגדולות בענף ה-IT בישראל, על פי דירוג דן אנד ברדסטריט. מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה בכ-54 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות חברות הבת Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל, ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק (Facebook) ובלינקדאין (Linkedin).

אירועים קרובים