תוכן שיווקי

סילק רואד בחרה בפתרון לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U

27/05/2018 16:02
המחסן של סילק רואד-בלה קאסה קפץ דור. מתוך פורטל החברה

סילק רואד, יבואנית ומשווקת של כלי בית ואריזות שי ונציגה בלעדית של המותג Bella Casa, הטמיעה מערכת WMS One מבית Menahel4U, המספקת פתרון טכנולוגי מקצה לקצה לניהול לוגיסטיקה ומחסנים.

הפתרון, שהוטמע במחסן החברה בסיוע של חברת הייעוץ והתכנון הלוגיסטי AGS, פועל באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One, והוא מאפשר מחשוב ואוטומציה של כלל התהליכים והפעולות המתבצעים על רצפת המחסן. בנוסף, מאפשרת המערכת יכולות ניהול שקופות ובקרה מלאה של פעילות המחסן לדרגי הניהול הבכירים – דבר שמאפשר שיפור תהליכים, התייעלות וצמצום עלויות תפעול המחסן.

סילק רואד מפעילה מרכז לוגיסטי חדש בשטח כולל של כ-2,000 מ"ר באזור תעשייה בקרבת ראש העין. החברה היא בין המובילות ביבוא כלי בית ומטבח, כלי זכוכית, קרמיקה ומתנות. היא מייבאת את המוצרים ממגוון מדינות, דוגמת הודו, וייטנאם, ספרד, פורטוגל ואיטליה.

מערכת טכנולוגית – במקום ניירת

מערכת WMS One לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U מחליפה תהליכים מבוססי ניירת, שדרשו קליטה, ליקוט והקלדה ידניים. באמצעות המערכת החדשה מתאפשר לצוות התפעול והלוגיסטיקה של סילק רואד לתפעל את מחסן הרשת באמצעות מסופונים, כולל קליטת פריטים, ליקוט ואריזה של משלוחים, ספירות מלאי וריענוני מלאי. שילוב המערכת ב-SAP Business One מאפשר סנכרון מידע מלא עם מערכת ה-ERP הארגונית ותפעול של בסיס נתונים אחד המתעדכן בזמן אמת. כך, יכולים כלל המשתמשים במערכות – במחסן ומחוצה לו – לדעת בזמן אמת ומכל מקום את מצב המלאי העדכני בארגון.

גוסטבו פלמן, הבעלים והמנהל של סילק רואד, ציין כי "בעבר, המחסן שלנו תופעל באמצעים ידניים, וזה חשף אותנו לטעויות אנוש – ברמת ההקלדה, במיקום הפריטים ובדיוק האספקות. בעקבות המעבר למתחם מרלו"ג חדש החלטנו לבצע קפיצת מדרגה, לשדרג את הצורה שבה אנחנו מתפעלים את רצפת המחסן שלנו ולעבור למחסן ממוחשב. בזכות ההטמעה של המערכת לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U קיבלנו שליטה על סידור המחסן והמלאים".

פלמן הוסיף כי "המערכת משחררת אותנו מהתלות בזיכרון או פתקאות של המחסנאים ואנשי הלוגיסטיקה בארגון, והופכת את העבודה שלהם לקלה ויעילה הרבה יותר".

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U. צילום: יח"צ

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U. צילום: יח"צ

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U, ציין ש-"הפתרון שבו בחרה סילק רואד כולל ממשק הפעלה פשוט וידידותי. מדובר במערכת זמן אמת לניהול המלאי, שמבוססת על בסיס נתונים אחד, וקלה להטמעה ולתחזוקה. המערכת מאפשרת מדידה של פרודוקטיביות פעילות המחסן באמצעות דשבורד ארגוני אחוד וניהול KPI's ברורים, והדבר חשוב כדי לשמור על סטנדרטים גבוהים בתחומי השירות והבקרה על פעילות המחסן".

סולל הוסיף כי "המערכת מבוססת מסופונים המאפשרים סריקת ברקוד המהירה פי תשעה מאשר הקלדה ידנית, מביאה למהימנות מלאי של מעל 95% ומגדילה את פרודוקטיביות תפעול המחסן".

פרטים מלאים אודות הפתרון של Menahel4U ניתן לקבל כאן.

אירועים קרובים