תוכן שיווקי

פוג'יטסו מרעננת את קו המחשבים הנייחים ESPrimo

המחשבים מספקים ביצועים משופרים עם שילוב של מעבדי Intel Core 8, קישוריות מעולה, איכות ייצור גרמנית ואמינות חסרת תקדים

27/05/2018 11:50
מחשבי ה-Fujitsu ESPrimo החדשים. צילום: יח"צ

פוג'יטסו (Fujitsu) חושפת בימים אלה את הדור החדש של קו המחשבים ESPrimo PC. משפחת המחשבים השולחניים Fujitsu ESPrimo מציעה מגוון שלם של מערכות עשירות בטכנולוגיה עדכנית, בעלות אפשרויות הרחבה מגוונות, שמאפשרות לארגונים וחברות מכל גודל התאמה מלאה לדרישות וליישומים הארגוניים בצורה מיטבית.

במשפחת המחשבים השולחניים שלוש תתי משפחות:

  • All Round – עבור יישומי המשרד הסטנדרטיים, בדגש על מחיר וגמישות התצורה.
  • Advanced – עבור יישומים מורכבים וכבדים, ובדגש על יכולות הרחבה ויציבות תצורה לאורך זמן.
  • Superior – עבור הביצועים הגבוהים ביותר, ובדגש על יכולות ניהול, יעילות אנרגטית, יכולות הרחבה ויציבות תצורה לאורך חיים של עד 24 חודשים.

בדור החדש של המחשבים הנייחים שופרו הביצועים עם שילוב של מעבדי הדור השמיני של Intel Core, כמו גם שיפורים משמעותיים בביצועים, במיוחד בעיבוד יישומים וגרפיקה חלקה יותר, תוך שימוש במערכות שבבי הדור השלישי של אינטל H310 ו- Q370 "קופי לייק". בסדרת ה-ESPrimo החדשה נעשה בפעם הראשונה שימוש בטכנולוגיית Intel Optane SSD cache לביצועים מהירים יותר ובקיבולת גבוהה יותר של כוננים קשיחים.

העדכון האחרון של ESPrimo מציג מארזים שפותחו בהתאם למגמה של מחשבים קטנים יותר, שניתן לחברם לחלק האחורי של צג שולחן העבודה ובכך לתרום לשולחן עבודה נקי. שני דגמי ESPrimo החדשים קטנים בכ-20% לעומת הדור הנוכחי, רק שמונה ליטר למארז השולחני ESPrimo D538.

עוד מצטיין הדור החדש של המחשבים בפעולה שקטה – בין היתר, ברעש נמוך, תפוקת חום מופחתת ויעילות אנרגטית משופרת, צריכת חשמל נמוכה יותר וחיסכון באנרגיה של בין 40% ל-60% בהשוואה למחשבים שולחניים דומים.

תמחור וזמינות

מחיר למחשב במארז מיניטאוור, הכולל מעבד Core i5-8400, שמונה גיגה זיכרון 2666, דיסק 256 ג'יגה-בייט SSD, , כרטיס רשת 1 ג'יגה-ביי6, מערכת הפעלה Win10Pro ושלוש שנים אחריות יצרן באתר הלקוח, הינו 625 דולר. המחשבים יהיו זמינים החל מהחודש הבא.

אירועים קרובים