תוכן שיווקי
בעקבות אירוע STKI

STKI: מיטווך דורגה כמובילת שוק – Tier 1 – בשש קטגוריות שונות

21/03/2018 15:25
אמיר מיטווך, מנהל פיתוח עסקי במיטווך

מיטווך דורגה כמובילת שוק (Tier 1) בסקר השנתי של STKI, בשש קטגוריות שונות. ההכרזה על כך בוצעה בכנס השנתי של STKI, שנערך באחרונה בחוות רונית בהשתתפות כ-1,700 איש מענף ה-IT הישראלי.

שש הקטגוריות שבהן הוכרה מיטווך כ-Tier 1 הן בתחומי החומרה, מערכות לשירות עצמי, מוקדי שירות ותקשורת אחודה, ויישומים עסקיים.

STKI - The knowledge integrator 2018 - A Annual Israeli IT market study

לדברי אמיר מיטווך, מנהל פיתוח עסקי בחברה, "הכרת מיטווך כמובילת שוק בשש קטגוריות מהווה ביטוי ליכולות המקצועיות הגבוהות של החברה ועובדיה בשילוב של שירותים אפליקטיביים מתקדמים בתשתיות התוכנה והחומרה שמסופקות על ידיה, וביניהם שירותים דיגיטליים חדשניים”.

הוא הוסיף כי "זכייה זו מבטאת פעילויות פיתוח רחבות שביצעה החברה ב-2017 בקרב ארגונים מובילים במשק הישראלי, שהינם לקוחותיה, בתחומים שונים. בפעילויות אלה נדרשו מאיתנו יכולות אינטגרטיביות ברבדים הטכנולוגיים השונים שבהם מתמחה מיטווך, תוך שימת דגש על שירותי פיתוח מתקדמים, אינטגרציה ומתן שירות מיטבי. יכולות אלה מובילות אותנו לעליית מדרגה בשאיפה למצוינות, ולהשגת שביעות רצון גבוהה בקרב לקוחותינו הרבים".

ציון של 9.85 מתוך 10

יצוין כי בסקר שנתי שעורכת אוויה (Avaya) למדידת שביעות רצון בקרב לקוחות חטיבת התקשורת של מיטווך בישראל, זכתה זו בציון של 9.85 מתוך 10, שהינו מהגבוהים בעולם. במערך השירות של החברה הוטמעו באחרונה כלי ניהול מתקדמים, לצורך הפעלתו ביעילות מרבית.

מיטווך דורגה כאחת משלוש החברות המובילות בישראל בקטגוריית שרתי DB/DW – Converged HW and HCI Appliances. "אנחנו רואים בכך הכרה הן באיכות המערכות שלנו והן ברמתם המקצועית של אנשינו בתחום זה", אמר מיטווך.

מיטווך Teradata NCR

אחד התחומים הנוספים שבהם פעילה מיטווך בשנים האחרונות, באמצעות חטיבת ציוד המחשוב שלה, הוא תחום המחשוב הרפואי. במסגרת זו, מבצעת החברה פרויקטים של מחשוב חדרי ניתוח בציוד IT ייעודי שמתאים לעבודה בסביבה רגישה ואינטנסיבית, וכן מספקת מערכות מחשוב רפואי נוספות.

בנוסף, החברה פעילה מזה שנים רבות בתחום המערכות לשירות עצמי של NCR בבנקאות, וכן בתחום המערכות לטיפול בצ'קים.

מיטווך פועלת בישראל מזה עשרות שנים ועוסקת בספקטרום רחב של פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בחמישה אתרים בארץ ומשרתת את לקוחותיה הרבים באמצעות חטיבות מקצועיות ייעודיות בתחומים השונים.

אירועים קרובים