המצב של אלווריון חמור מהפרסומים; כונס הנכסים: ההוצאות גדולות הרבה יותר מהסכום שיש בקופה

אלווריון מוציאה מדי חודש יותר משני מיליון דולרים בעוד שיש כרגע בקופתה 200 אלף דולרים בלבד, מסר הכונס, רו"ח יואב כפיר ● הוא כינס היום (ג') את עובדי אלווריון ומסר להם, כי מאחר שהחברה לא יכולה להיכנס לגירעון, הוא יוכל להעסיק רק בין 10 ל-15 עובדים ● הוא הציע להם לצאת לחופשה ללא תשלום או להסכים להורדה בשכר ולקבל בונוס לאחר שהחברה תימכר

מצבה של אלווריון קשה הרבה יותר ממה שדווח עד כה: בפגישה שערך היום (ג') עם עובדי החברה מסר כונס הנכסים, רו"ח יואב כפיר, כי ההוצאות של אלווריון גדולות הרבה יותר מהסכום שיש בקופתה. הוא ציין שהחברה "שורפת" מדי חודש קצת יותר משני מיליון דולרים, בעוד שיש לה בקופה רק 200 אלף דולרים.

רו"ח כפיר מונה לכונס הנכסים של אלווריון בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט המחוזי בתל אביב. לאחר מינויו התחוור לו המצב הקשה ועל רקע זה הוא כינס היום את העובדים. הכונס אמר לעובדים שהוא לא מרים ידיים ומנסה להביא משקיע שיסכים לרכוש את החברה כעסק חי. עם זאת, הוא ציין שבינתיים נתקל המהלך בבעיות. הוא ציין, כי החברה לא יכולה להיכנס לגירעון ומאחר שכך, ובהתחשב במצב הפיננסי הגרוע שלה, הוא יוכל להעסיק רק בין 10 ל-15 עובדים.

הכונס הציע לעובדי אלווריון שתי אפשרויות: להישאר בחברה ולצאת לחופשה ללא תשלום עד שהמצב יתברר או להסכים להורדה בשכר, אולם לקבל בונוס לאחר שהחברה תימכר. העובדים אמורים להשיב על הצעתו עוד היום או, לכל המאוחר, מחר בבוקר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים