סטלה הנדלר צפויה להתמנות למנכ"לית בזק כבר בשבוע הבא

מינויה של הנדלר במקומו של אבי גבאי הפורש יעמוד להכרעת חברי דירקטוריון הקבוצה כבר באסיפה הקרובה שלהם ● היא תצטרך להתמודד עם אתגרים גדולים העומדים בפני בזק, בהם מיזוגים עם החברות הבנות, זעזועים פרסונאליים צפויים על רקע אכזבתם של בכירים בקבוצה מאי מינויים למנכ"ל, תחרות גוברת ורגולציה חזקה

סטלה הנדלר, שפרשה מתפקיד יושבת ראש הוט (HOT) בתחילת החודש שעבר, תמונה, ככל הנראה, לתפקיד מנכ"לית בזק כבר בשבוע הבא. היא תחליף את אבי גבאי, שהודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל בזק בחודש שעבר. מינויה יעלה לאישור הדירקטוריון באסיפה הקרובה.

הנדלר פרשה מהוט על רקע תחושת מיצוי בתפקיד יושבת הראש, ולאחר שקבוצת הוט הפכה לחברה פרטית שבעליה, פטריק דרהי, מעורב בניהולה באופן שוטף. גבאי הודיע על פרישתו אף הוא על רקע תחושת מיצוי, לאחר כשש שנים בתפקיד מנכ"ל בזק ו-14 שנים בחברה.

בזק עומדת בימים אלה לפני אתגרים גדולים הקשורים בביטול ההפרדה המבנית – של מיזוגים עם החברות הבנות, בזק בינלאומי, יס (yes) ופלאפון, כמו גם מול תחרות גוברת ורגולציה חזקה. בנוסף, נראה שבקרוב יקרו בבזק כמה זעזועים פרסונליים נוספים, על רק אכזבתם של בכירים בקבוצה מאי מינויים למנכ"ל החברה, בהם המשנה למנכ"ל, רן גוראון, מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, ומנכ"ל יס, רון אילון.

יצוין שהנדלר הייתה מעורבת בכמה מהלכים הקשורים בשאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, כמו רכישת 012-קווי זהב, שהנדלר ניהלה אותה, ומיזוגה לתוך סמייל, שהייתה בבעלותו של אלוביץ'. לאחר המיזוג הוא מינה את הנדלר למנכ"לית החברה הממוזגת. הנדלר הייתה מעורבת גם ברכישת השליטה בבזק על ידי אלוביץ' ב-2009.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים