תוכן פרסומי

מגזין היי-טק 2020

עדכוני RSS
  • דור חדש לכספות מאובטחות

    דור חדש לכספות מאובטחות

    לפני מספר חודשים הודיעה סייברארק על סיום מחזור החיים (End of life) לפתרון הכספות הווירטואליות שלה (SIM), שעתיד להסתיים במרץ 2022. על אף ההצלחה הרבה בשוק הישראלי, הודיעה החברה באחרו ...

  • בדרך למסע הדיגיטלי עוברים באלעד מערכות

    בדרך למסע הדיגיטלי עוברים באלעד מערכות

    כתב: הילל יוסף. "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא אתגר לא פשוט כלל וכלל עבור ארגונים. המטרה היא שלקוחות הקצה של הארגונים יוכלו לבצע את כל השירותים, בכל הערוצים, בכל מקום ובכל זמן - בשירו ...

  • KMS Lighthouse – הדור הבא של ניהול הידע, knowledge 2.0

    KMS Lighthouse – הדור הבא של ניהול הידע, knowledge 2.0

    כתב: הילל יוסף. "ארגונים בימינו ניצבים בפני שני אתגרים: מעבר לדיגיטל ושדרוג השירות. מערכות ניהול הידע כיום הן מערכות פורטליות, המציגות לנציגים מסמכים ארוכים בהם עליהם לחפש תשובה בצ ...

  • "יותר משני מיליון עובדים פוגשים את המערכות של סינאל כארבע פעמים ביום"

    "יותר משני מיליון עובדים פוגשים את המערכות של סינאל כארבע פעמים ביום"

    כתב: הילל יוסף. "כיום, חברות רבות כבר הפנימו כי העובד הוא נכס ולא רק כלי שרת ארגוני. ככזה, יש להשקיע בו משאבים על מנת להשביחו לתועלותיו ולתועלות הארגון. לפני כעשור שמו את הלקוח במר ...

דור חדש לכספות מאובטחות

לפני מספר חודשים הודיעה סייברארק על סיום מחזור החיים (End of life) לפתרון הכספות הווירטואליות שלה (SIM), שעתיד להסתיים במרץ 2022. על אף ההצלחה הרבה בשוק הישראלי, הודיעה החברה באחר ...

קראו עוד »

בדרך למסע הדיגיטלי עוברים באלעד מערכות

כתב: הילל יוסף. "הטרנספורמציה הדיגיטלית היא אתגר לא פשוט כלל וכלל עבור ארגונים. המטרה היא שלקוחות הקצה של הארגונים יוכלו לבצע את כל השירותים, בכל הערוצים, בכל מקום ובכל זמן - בשיר ...

קראו עוד »

KMS Lighthouse – הדור הבא של ניהול הידע, knowledge 2.0

כתב: הילל יוסף. "ארגונים בימינו ניצבים בפני שני אתגרים: מעבר לדיגיטל ושדרוג השירות. מערכות ניהול הידע כיום הן מערכות פורטליות, המציגות לנציגים מסמכים ארוכים בהם עליהם לחפש תשובה ב ...

קראו עוד »

"יותר משני מיליון עובדים פוגשים את המערכות של סינאל כארבע פעמים ביום"

כתב: הילל יוסף. "כיום, חברות רבות כבר הפנימו כי העובד הוא נכס ולא רק כלי שרת ארגוני. ככזה, יש להשקיע בו משאבים על מנת להשביחו לתועלותיו ולתועלות הארגון. לפני כעשור שמו את הלקוח במ ...

קראו עוד »