תוכן פרסומי

הכנסים הקרובים

עדכוני RSS

לקראת אירוע ג'וניפר, 14 בנובמבר, אולם האירועים LAGO, ראשון לציון

אבנר סנדרוביץ', ג'וניפר: "הגבינה זזה בשוק האינטגרציה וצריך להיערך לכך"

"ראשית שוק האינטגרציה הייתה בשנות ה-90, כאשר התחילו להכניס מערכות מחשוב לתוך ארגונים. עד אז, רק מעטים זכו להתקין ולהתעסק עם מערכות כאלה: אוניברסיטאות, משרדי ממשלה וכדומה. בשנות ה- ...

קראו עוד »

לקראת הכנס השנתי של אינוקום, 23 באוקטובר, East, תל אביב

אינוקום תציג בכנס השנתי את פתרון האבטחה Traps של פאלו אלטו

מאת: סיון שטרית, מנהלת מוצר Traps באינוקום. האנטי וירוס המסורתי כבר פחות יעיל בחסימת איומים אלה ובמניעת פרצות אבטחה בארגון. לכן, ארגונים נדרשים להגנה לא רק מאיומים מוכרים, אלא בעי ...

קראו עוד »

לקראת Ericsson Innovation Day 2018, יום ד', 21 בנובמבר, LAGO, ראשון לציון

אריקסון תשיק בקרוב את הדור החמישי – שנתיים לפני התכנית המקורית

הכתבה מבוססת על חומרים מאתר אריקסון העולמית והוכנה על ידי דמיטרי פילקובסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אריקסון ישראל. הדור החמישי מתקרב בצעדי ענק ומבטיח לשפר את איכויות הקליטה והגלישה, ...

קראו עוד »

לקראת כנס ג'וניפר, 14 בנובמבר, LAGO, ראשון לציון

ג'וניפר בחוד החנית: הראשונה להציג מתגי דטה סנטר בטכנולוגיית 400Gbe

ספקי שירותים, מפעילי שירותי ענן וארגונים גדולים מתמודדים עם אתגר לא פשוט: התעבורה ברשת גדלה באופן אקספוננציאלי ומצריכה רוחב פס גבוה, השהייה (Latency) נמוכה ואבטחה ברמה גבוהה - ללק ...

קראו עוד »

לקראת הכנס השנתי של אינוקום, 23 באוקטובר, East, תל אביב

אינוקום תציג למבקרי הכנס השנתי שלה את פתרונות האבטחה המובילים בעולם

"מעת לעת, ארגונים כמו עיריות, בנקים ומוסדות ממשלתיים בארץ ובעולם, שהשקיעו מיליוני דולרים במערכות אבטחה מתקדמות, מותקפים בידי וירוסים ותוכנות כופר, ומפסידים סכומי עתק. העידן הנוכחי ...

קראו עוד »

לקראת מפגש פורום KMI, ב-5 בספטמבר, LAGO, ראשון לציון

דוקומנטציה טכנית – הנשק הסודי של השיווק

מאת: עומר שני, המייסד והבעלים של BlueLion. גם לתקשורת הטכנית וגם לתקשורת השיווקית בארגון יש מטרה מוגדרת משותפת: לספק תוכן ברמה גבוהה, שמסייע לאנשים לפתור בעיות. למרות עובדה זו, קי ...

קראו עוד »

לקראת ISUG 2018 – הכנס הארצי השנתי של משתמשי SAP בישראל

"חוויית לקוחות מאכזבת מובילה צרכנים לנטוש מותגים שלא עומדים בהבטחות"

כתב: הילל יוסף. "חוויית לקוחות מאכזבת מובילה צרכנים לנטוש מותגים שאינם עונים על ההבטחות שלהם. הצרכנים מממשים גישה של עצמאות ונוטלים אחריות על היחסים עם המותגים האהובים עליהם", כך ...

קראו עוד »