"בענן ומחוצה לו – ארגונים תמיד יזדקקו לתשתיות"

"הם יידרשו לכך כדי לנהל את המחשוב והאחסון שלהם באופן נכון וטוב יותר", אמר אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade

אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade. צילום: ניב קנטור

"ארגונים בכל הגדלים עוברים לענן, אולם לא באופן מלא. בענן ומחוצה לו, בדטה סנטר שבחצר הבית, ארגונים תמיד יזדקקו לתשתיות כדי לנהל את המחשוב והאחסון שלהם באופן נכון וטוב יותר", כך אמר אפי צ'אושו, מנכ"ל פעילות המחשוב בקבוצת AllTrade.

צ'אושו דיבר במסגרת אירוע פתיחת הקיץ שערכה החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (ד') בווילה נובה בבית נחמיה, בהשתתפות יותר מ-250 לקוחות החברה.

בפברואר 2016 מונה צ'אושו למנכ"ל חיון מחשבים מקבוצת AllTrade. זאת, לאחר שהיה מנכ"ל משותף בהראל טכנולוגיות מידע, שם עבד במשך 27 שנים. צ'אושו החל את דרכו כשליח בחברה והתקדם בחלוף השנים בסולם התפקידים.

מעט היסטוריה: ב-1970 הקים רפי חיון את קבוצת חיון כחברה המספקת שירותי עיבוד נתונים, אינטגרציה ושילוב מערכות תשלומים ודיווח. ב-1985 הקבוצה התרחבה והקימה את חיון מחשבים, שהתמחתה במתן פתרון כולל לתחום שיווק, מכירה, שירות והטמעה לציוד מחשוב ותקשורת. ב-2015 חיון מחשבים נמכרה ל-AllTrade שבבעלות גדי רייכמן תמורת 1.5 מיליון שקלים במזומן.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

קבוצת AllTrade מספקת שירותים ופתרונות מקצה לקצה, לרבות אפיון צרכים, פתרונות חומרה, תוכנה ועד לשימוש חוזר בחומרה של הלקוח, ופינוי וטיפול בפסולת אלקטרונית לשימוש חוזר בתעשייה. היא הוקמה ב-2002 ומונה כ-170 עובדים. בשנתיים האחרונות היא נכנסה לפעילות בעולם האינטגרציה וערכה פרויקטי IT. הקבוצה כוללת את AllTrade, חברת המחזור AllRecycling ואת חיון מחשבים.

"אחת הסיבות להגעתי", אמר צ'אושו, "הייתה הרצון להצמיח מחדש את החברה, על בסיס ניסיוני בתחום. הקמנו גוף אינטגרציה חזק, אנחנו נותנים פתרונות כוללים ללקוחות ארגוניים. הפכנו מחברה העוסקת בהטמעת חומרות לכזו המספקת פתרון כולל ללקוח: חומרה, שרתים רגילים, שרתי להבים (בלייד), הטמעה של פתרונות וירטואליזציה, אחסון וכן שירותי ענן פרטי".

"באופן מסורתי עבדנו עם דל (Dell). עם הגעתי, התחלתי בהגדלת היקפי הפעילות של החברה", ציין. "בשנתיים האחרונות הכנסנו עוד ועוד שותפים עסקיים: VMware ,F5 ,HPE ,EMC, פוג'יטסו (Fujitsu), נט-אפ (NetApp), היטאצ'י (Hitachi), אינפינידט (Infinidat), צ'ק פוינט (Check Point), פורטינט (Fortinet) ו-Veeam. כך אנחנו מעניקים ללקוחות פתרונות מחשוב מקצה לקצה".

באחרונה, אמר צ'אושו, "הקבוצה רכשה את ELK Information Technologies תמורת ארבעה מיליון שקלים. על רקע הצמיחה שחווינו בפעילות אינטגרציה, חיפשנו דרך לייצר קפיצת מדרגה ביכולות שלנו – במיומנויות, בכוח האדם וגם במספר הפרויקטים. לאחר שבחנו כמה חברות אינטגרציה בשוק בחרנו ב- ELK, שלה מהנדסי מערכת מובילים בשוק הישראלי והיא פועלת בעולמות האחסון, הגיבוי, ה-וירטואליזיציה, ההגנה וזמינות המידע, ועוד". הוא ציין כי "אנחנו בוחנים רכישה של חברות נוספות – חברות אינטגרציה קטנות, המתמחות בנישות מסוימות. המטרה שלנו היא להיות שחקן מוביל בעולם האינטגרציה של פרויקטים ולהתברג לחמשת השחקניות הגדולות בשוק הישראלי". מנוע צמיחה נוסף, אמר, "הוא ההשקעה של טדי שגיא בנובמבר 2017, שרכש 35% מהחברה תמורת 40 מיליון שקלים".

"צמחנו באופן משמעותי בשנתיים האחרונות", סיכם צ'אושו. "הגדלנו את היקף כוח האדם בחברה, הרחבנו את היצע הספקיות עמן אנחנו עובדים והגדלנו את נתח השוק שלנו בעולמות ה-IT. החברה סיימה את 2017 עם מחזור הגדול מ-100 מיליון שקלים ולפי תכניתה העסקית תצמח ל-300 מיליון עד סוף העשור. חווינו בשנתיים האחרונות גידול שנתי של יותר מ-20% ואני מעריך שמגמה זו תימשך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dr. Benzi Ofir

    כל הכבוד לאפי - ישר כוח על ההישגים המשמעותיים. בברכה ד"ר בנצי אופיר

אירועים קרובים