בנק דיסקונט – אלוף האלופים בתחרות מצטייני המחשוב

הבנק זכה בתואר בשל 11 פרויקטים שקיבלו את הציונים הממוצעים הגבוהים ביותר בתחרות ● התואר הוענק לו במסגרת הטקס השנתי, שנערך היום (א')

לוי הלוי, לשעבר סמנכ''ל טכנולוגיות ותפעול ומנמ''ר בנק דיסקונט מקבל את גביע אלוף האלופים בתחרות של אנשים ומחשבים. צילום: ניב קנטור

פרס אלוף האלופים, בתחרות מצטייני המחשוב, IT Awards 2017, של אנשים ומחשבים, הוענק לבנק דיסקונט.

הפרס ניתן כאחד מעשרות פרסים בקטגוריות שונות שהוענקו היום (א') לזוכים בתחרות, בטקס שנערך באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע התקיים זו השנה ה-15 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

בנק דיסקונט זכה בתואר בשל 11 פרויקטים שקיבלו את הציונים הממוצעים הגבוהים ביותר בתחרות. בנימוקי הזכייה קבעו השופטים כי "בשנה החולפת הבנק ערך שורת פרויקטים – תשתיתיים ואפליקטיביים, אשר מטרתם להביא יותר שירותים וערכים עסקיים ללקוחות הבנק. זאת, במסגרת המסע הדיגיטלי אותו עובר הבנק".

להתאים את השירות לדרישת לקוחות

עוד נכתב כי "הבנק דוגל בתפיסה לפיה צריך לשאול את הלקוחות מה הם רוצים: לא רק בנק דיגיטלי, ולא רק סניף בנק פיזי עם קשר אנושי – אלא גם וגם – עם יכולת לבחור בין הערוצים. הלקוחות רוצים שירות, ורוצים שהבנק יתאים עצמו אליהם – ולא ההיפך – וזה מה שדיסקונט עושה בשנים האחרונות, עם מימוש של תפיסת הלקוח במרכז. הבנק מנפיק חידושים בשירות הדיגיטלי ללקוחותיו, מבוססי פתרונות טכנולוגיים מתקדמים".

הפרויקטים של דיסקונט שהתמודדו בתחרות וזכו הם: יישומי Big Data; אוטומציה לערוצים מבוססת DevOps; אתר שוק ההון החדש; גיבוי ושחזור מלא; טאצ'ר – חשבון דיגיטלי; שינוי תהליכי העבודה ויישום מתודולוגיית אג'ייל; בנקאות פתוחה; תובנות לקוח; פורטל ארגוני בענן; דטה סנטרים מבוססי אחסון וירטואלי; הקמת מערכת אשראי רב-ערוצית.

עוד הוענקו גביעים בתחרות. One1 קיבלה את גביע הספק המצטיין, בשל ריבוי הפרויקטים שזכו – 11. הפרויקטים הבאים זכו בתואר הפרויקט המצטיין, בשל הציון המשוקלל הגבוה ביותר שקיבלו: מערכת שערים חכמה בנשר מפעלי מלט ישראליים; מערכת שירות גלובלית לסטודנטים במעונות אוניברסיטת תל אביב – של שיכון ובינוי נדל"ן; ופרויקט ענן היברידי שנערך בבנק לאומי.

סייע בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים