Rimini Street ו-GP Investments Acquisition חתמו על מיזוג סופי

העסקה תספק ל-Rimini Street הון צמיחה נוסף על מנת להרחיב את סל הפתרונות הקיים, לשדרג את יכולות השירות, לחזק את המאזן ולממן רכישות פוטנציאליות ● החברה המשולבת תיקרא Rimini Street Inc

שת' ראבין, מנכ"ל רימיני סטריט. צילום: יח"צ

Rimini Street ו-GP Investments Acquisition (קרי GPIAC) חתמו ביניהן על הסכם מיזוג סופי, שיביא למיזוג של Rimini Street עם GPIAC. במועד השלמת העסקה, GPIAC תשנה את שמה ל-Rimini Street Inc.

על פי תנאי ההסכם הסופי, העסקה תמומן באמצעות הנפקה של  כ-63.8 מיליון מניות רגילות של GPIAC במחיר של 10 דולר למניה לבעלי המניות של Rimini Street.

השווי הראשוני הצפוי של החברה הוא כ-837 מיליון דולר עם שווי הון לאחר סגירה של 854 מיליון דולר במחיר של 10 דולר למניה.

ההסכם נחתם ב-16 למאי, כאשר ה-27 בנובמבר 2017 הוא המועד שבו GPIAC מחויבת להשלים את צירוף העסקים הראשוני. בהנחה שיתקבלו אישורי בעלי המניות, אישורי הממשלה ועמידה בכל תנאי הסגירה כאמור, צפויה העסקה להיסגר ברבעון השלישי של שנת 2017.

עם השלמת העסקה, ימונה שת' ראבין, המייסד, המנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של Rimini Street, למנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של הישות המשולבת. במועד השלמת העסקה, דירקטוריון החברה המשולבת צפוי להיות מורכב מתשעה דירקטורים, כאשר שבעה מתוכם – לרבות ראבין – ימונו על ידי Rimini Street ושניים על ידי GPIAC.

Rimini Street היא ספקית מובילה בעולם לשירותי תמיכה ארגוניים עצמאיים.

החברה נוסדה בשנת 2005, ומספקת שירותי תמיכה למוצרי תוכנה ברישיון של סאפ (SAP), אורקל (Oracle), וספקי תוכנה נוספים.

נכון ל-31 במרץ 2007, דיווחה Rimini Street על קצב הכנסות שנתיות של מעל 196 מיליון דולר, ומאז 2014 היא מציגה צמיחה שנתית ממוצעת בשיעור של 37%. החברה מעסיקה כ-900 אנשי מקצוע ב-13 המדינות בהן היא פועלת, ומשרתת כיום מעל 1,200 לקוחות פעילים אשר כ-100 מתוכם נכללים בדירוג 500 החברות המובילות של פורצ'ן (Fortune).

GPIAC היא חברה למטרת רכישה (SPAC) שהוקמה על ידי GP Investments במאי 2015, באמצעות הנפקה שגייסה 172.5 מיליון דולר בתמורה להשקעה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה ארוך טווח בענפי הצריכה והשירותים.

לשנות לחלוטין את כללי המשחק בשוק

"כחברה בעלת אחוזי צמיחה גבוהים המרוויחה בשוק יעד גדול וגלובלי, Rimini Street מציגה הזדמנות השקעה אטרקטיבית", אמר אנטוניו בונצ'ריסטיאנו, מנכ"ל GPIAC ו-GP Investments.

לדבריו, "הצעת הערך של לקוחות החברה, צוות הניהול המנוסה, היסטוריית הביצועים המוכחת ושנים של צמיחה רצופה, הם נתונים משכנעים מאוד. Rimini Street היא חברה המסוגלת לשנות לחלוטין את כללי המשחק בשוק".

"Rimini Street הציגה במשך 45 רבעונים רצופים צמיחה בהכנסות, זאת בזכות מתן פתרונות תמיכה מכווני ערך וחדשנות ושירות יוצאי דופן העונים על הצרכים הגלובליים של בעלי רישיונות תוכנה ארגוניות", אמר ראבין.

"המיזוג עם GPIAC יספק ל-Rimini Street הון צמיחה נוסף על מנת להרחיב את היצע השירותים והיכולות הקיימים, לחזק את המאזן שלנו ולממן רכישות פוטנציאליות".

לסיכום אמר ראבין, כי "אנו מאמינים כי מבנה של חברה ציבורית יסייע לדחוף את הצמיחה של החברה, זאת בזכות הזדמנויות מכירה נוספות והרחבת הגישה לשוק ההון. אנו שמחים לעבוד עם GP כמשקיעה ושותפה עסקית חדשה עם רקורד מוכח של מתן ערך לחברות צומחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים