יזמים למען אנשים בעלי מוגבלות

האקסלרטור A3I יפתח בקרוב את שעריו בפעם השלישית ויאפשר לסטארט-אפיסטים לפתח טכנולוגיות שלצד הרווח, יסייעו בשיפור איכות החיים עבור אותם אנשים

החשיבות שבנגישות. צילום אילוסטרציה: BigStock

המחזור השלישי של האקסלרטור A3I עומד להיפתח בקרוב, על מנת למצוא טכנולוגיות חדשות שיכולות לסייע בשיפור איכות החיים של אנשים בעלי מוגבלות. יזמים שמעוניינים להשתתף בתוכנית יכולים להגיש מועמדות עד 4 ביוני.

המיזמים שיתקבלו למאיץ יזכו לליווי צמוד, משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע, להכשרה מקצועית ולליווי של אנשי מקצוע, מנטורים ויועצים עסקיים.

האקסלרטור הוא שותפות בין PresenTense, בית איזי שפירא, קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. הוא מהווה חלק מרשת בינלאומית של מאיצים מבית PresenTense.

אורך התוכנית הוא 12 שבועות, שיכללו שני מפגשים בשבוע. במסגרת המפגשים יתקיימו סמינרים מקצועיים מבית PresenTense בבית איזי שפירא ויינתן ליזמים זמן מעבדה בהאב הסטארט-אפים החדש LightHouse ברעננה. יום בשבוע יוקדש לייעוץ פרטני במגוון נושאים, בהם ייעוץ משפטי, רישום פטנטים, הגשה בקשות למדען הראשי, בניית אתרים, מחקר שוק ושיווק. משתתפי האקסלרטור יקבלו בנוסף גישה מלאה לידע ולמומחים בבית איזי שפירא, וכן חיבורים לקהילה הרחבה של טכנולוגיה מסייעת, עולם המוגבלויות והגיל השלישי בישראל ובעולם.

בוגרי המחזורים הקודמים של האקסלרטור זכו להצלחה, בין היתר זכייה בפרס על סך מיליון דולר מטעם וריזון (Verizon), קבלת מענקים מהמדען הראשי, זכיות בתחרויות ומענקים מקרנות בינלאומיות. שלושה יזמים גייסו השקעות Seed.

ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא, אמרה כי "הטכנולוגיה מאפשרת לאנשים עם מוגבלות עצמאות, שילוב מרבי בחברה ושיפור משמעותי באיכות חייהם. היא עושה זאת על ידי כך שהיא מאפשרת להם לתקשר, ללמוד, לנוע ולבטא רצונות וצרכים. למעשה, הטכנולוגיה מבטיחה להם את מימוש זכויותיהם ואת מירב ההזדמנויות לצמיחה ופיתוח. למיזמים בתחום הטכנולוגיה המסייעת יש פוטנציאל שוק גבוה לצד האפשרות לחולל שינוי חברתי משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים