טיפים לחופשה בארקדיה – היהלום החבוי של הפלפונז, יוון

בחמישה ימים בלבד הספקנו לעשות רפטינג, טרקים בהרים, טיול אופניים, טיול טרקטורונים, קורס ירי בחץ וקשת, אומגה מעל הנהר, סקי ועוד ועוד ועוד

נטע טרגל-שמואלי, נטע טיולים

לא סתם החלטנו כולנו פה אחד לכנות את חבל ארקדיה בשם "היהלום החבוי של הפלפונז". במרחק קצר, של כשעתיים נסיעה מאתונה, שוכן החבל ההררי והיפהפה הזה, הטומן אפשרויות נהדרות לטיול משפחות חובבות טבע והרפתקאות.

יצאנו חבורה של חמישה אנשי תיירות כדי ללמוד ולגלות את סודות האזור. בחמישה ימים בלבד הספקנו לעשות רפטינג, טרקים בהרים, טיול אופניים, טיול טרקטורונים, קורס ירי בחץ וקשת, אומגה מעל הנהר, סקי, ביקור ביקב משפחתי ובמערת נטיפים סודית, ביקור אצל נגר-אמן החי בלב היער, בדיקה של עשרות בתי מלון קטנים וכמובן לאכול ארוחות טעימות להפליא.

טיפ ראשון: רכס מנלו
בלב מחוז ארקדיה שוכן רכס מנלו (Menalo), המתנשא לגובה של קרוב ל-2,000 מטרים. האזור כולו מכוסה ביערות ושבילי הליכה יפים במיוחד. אחד השבילים המומלצים מתפתל לאורך נהר הלוסיוס (Lousius) הכחלחל והשוצף. לאורך המסלול, על קירות הקניון, נבנו מנזרים קטנים, בהם חיים נזירים שעדיין לא פגשו ישראלים מימיהם. כדאי!

טיפ שני: רפטינג
חוויית הרפטינג על נהר הלוסיוס מומלצת ביותר. אני טוענת שאין כמו רפטינג לגיבוש קבוצתי ומשפחתי. בקיץ זרימת המים איטית יותר וכך יכולים גם בני השש להצטרף להרפתקה.

טיפ שלישי: דווקא בקיץ
בקיץ מתמעטת תיירות הפנים לחבל ארקדיה ואז מחירי בתי המלון צונחים. זה בדיוק הזמן לנצל זאת וליהנות משהות זולה במיוחד בבתי מלונות יפהפיים בלב הטבע, ההרים והכפרים היוונים האותנטיים.

מנזר פרודורמוס שבקניון הלוסיוס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים