מה בין קריירה לעגלה ול-waze?

מימין: ליטל פרוש-דוד, נירית כהן, נירית גלר ג'מילי, רונית בן בסט-רום, איילת ורשביאק וסיגלית בן חיון. צילום: יעל צור

ארגון הבוגרים של אוניברסיטת תל אביב, בראשותה של סיגל אדר ובניהולה של סיגלית בן חיון, ממשיך להקפיד על פיתוח הקריירה של בוגריו עם מפגשים מקצועיים. באחרונה הוא ערך כנס בסגנון TED, שהתמקד בתחום התעסוקה בארץ ובעולם. הכנס נערך לפני פתיחת יריד התעסוקה השנתי, שבו יכולים היו הבוגרים לפגוש מעסיקים שונים ולהרחיב את הזדמנויות הקריירה שלהם.

באירוע הופגנה נוכחות בולטת של כוח נשי. בין היתר, השתתפו בו שלוש בוגרות של האוניברסיטה שהתברגו בתפקידים בכירים: ליטל פרוש-דוד, סמנכ"לית משאבי האנוש של אמדוקס ישראל; נירית גלר-ג׳מילי, יועצת למציאת עבודה ובניית קריירה; ורונית בן בסט, מנהלת משאבי האנוש של Intuit ישראל. כמו כן, נטלו בו חלק איילת ורשביאק, מייסדת ומנכ"לית קולגה משאבי אנוש, ונירית כהן, חוקרת, יועצת ומרצה על עולם העבודה העתידי ולשעבר בכירה באינטל (Intel) ישראל.

ורשביאק אמרה כי "המילה קריירה באה מהמילה עגלה (Carriage) ומזכירה שאנחנו כל הזמן בתנועה". פרוש-דוד חידדה את הנושא והעבירה מסר לאקדמיה: "ידע שנרכש באקדמיה נהיה לא רלוונטי מהר יותר משאנחנו מסוגלים ללמוד. מה שצריך זה לפתח יכולות למידה, להיות לומד עצמי (Self lerner). קריאת סיטואציה ושימוש בהגיון זה משהו שמחשבים לא יכולים להחליף אותנו בו".

המשתתפים הסכימו שעולם הקריירה בימינו, ממש כמו Waze, מחשב מסלול מחדש.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: ליטל פרוש דוד, נירית כהן, נירית גלר ג'מילי, רונית בן בסט-רום, איילת ורשביאק וסיגלית חיון. צילום: יעל צור

מימין: ליטל פרוש-דוד, נירית כהן, נירית גלר ג'מילי, רונית בן בסט-רום, איילת ורשביאק וסיגלית בן חיון. צילום: יעל צור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים