דוד טוביאס מונה למנמ"ר האוניברסיטה העברית

טוביאס מגיע לתפקיד מבנק לאומי, שם שענש כסגן למשנה למנכ"ל ואחראי על פיתוח מערכות המידע של הבנק ● הוא החליף את אלי פלג, ששימש בתפקיד 12 שנים ועבר לכהן כראש מכון מגיד של האוניברסיטה העברית

דוד טוביאס, מנהל הרשות למחשוב, תקשורת ומידע של האוניברסיטה העברית

דוד טוביאס התמנה למנהל הרשות למחשוב, תקשורת ומידע של האוניברסיטה העברית. הוא החליף את אלי פלג, ששימש בתפקיד 12 שנים ועבר לכהן כראש מכון מגיד של האוניברסיטה העברית.

בתפקידו האחרון כיהן טוביאס כסגן למשנה למנכ"ל בנק לאומי ואחראי על פיתוח מערכות המידע של הבנק. לפני כן שימש כחבר הנהלת בנק ישראל ומנהל חטיבת טכנולוגיות המידע. בשנים 2009-2011 היה חבר בוועדת המחשוב של דירקטוריון הבורסה לניירות ערך. עד 2009, ובמשך 10 שנים, הוא עבד בתעשייה האווירית כחבר הנהלה ומנהל מפעל טכנולוגיות המידע ממן, המונה כ-300 אנשי מקצוע ואחראי על מערכי מידע מורכבים שמשרתים 16 אלף עובדים ב-20 מפעלי החברה.

במסגרת תפקידיו השונים התנסה טוביאס בניהול בארץ ובשלוחות בחו"ל, בהובלת יחידות תקשוב גדולות, בפיתוח והקמה של מערכות מידע ותשתיות מחשוב מורכבות, ובהכרות מעמיקה של שוק ה-IT בישראל ומעבר לים.

טוביאס הוא בוגר בית הספר הריאלי בחיפה, בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. ב-2004 הוא זכה בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, במסגרת התחרות IT Awards . ב-2007 נבחר למנהל מחשוב מצטיין על ידי לשכת מנתחי המערכות בישראל.

הרשות למחשוב של האוניברסיטה העברית משרתת מעל 70 אלף משתמשים הכוללים עובדי אוניברסיטה, מרצים, סטודנטים, בוגרים וגמלאים, בשישה קמפוסים: הר הצופים, גבעת רם, עין כרם, רחובות, בית דגן ואילת.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ד ט

    סיים את תפקידו באוניברסיטה לאחר שכשל בהובלת פרוייקט ה ERP

  2. עוזי גלמן

    ברכות לאחד מהאנשים החכמים והמוכשרים בענף

אירועים קרובים