סלקום: השווי של 013-נטוויז'ן – 1.54 מיליארד שקלים

שווי המנייה של החברה עומד על 48.67 שקלים ● הנתונים פורסמו לקראת המיזוג המתהווה בין סלקום ל-013-נטוויז'ן ● מדובר בנתונים גבוהים יותר מאלה שפרסמה 013-נטוויז'ן עצמה במסגרת הדו"חות הרבעוניים שלה, שבמסגרתם היא העריכה את שווייה ב-1.48 מיליארד שקלים ואת שווי המנייה שלה ב-46.82 שקלים

השווי של 013-נטוויז'ן עומד על 1.54 מיליארד שקלים – כך עולה ממידע שפרסמה הלילה (ד') סלקום באתר הבורסה, בהתבסס על חישוב שערכה פירמת רואי החשבון קסלמן-PWC. על פי אותו חישוב, שווי המנייה של החברה עומד על 48.67 שקלים.

הנתונים פורסמו לקראת המיזוג בין שתי החברות, והם גבוהים במקצת מאלה ש-013-נטוויז'ן עצמה פרסמה במסגרת הדו"חות שלה לרבעון הראשון של 2011. שלפיהם שווייה הוא 1.48 מיליארד שקלים ושווי המנייה שלה – 46.82 שקלים.

שתי החברות נמצאות בשליטת חברת ההשקעות IDB של נוחי דנקנר. לכן, ניתן להגדיר את העסקה כ-"משפחתית". עם זאת, מאחר שהן סלקום והן 013-נטוויז'ן הן חברות ציבוריות, עליהן להוכיח שהמיזוג לא יפגע בבעלי המניות שלהן.

לאחר המיזוג תוכל החברה המאוחדת להציע חבילת תקשורת שתכלול אינטרנט, דואר אלקטרוני, סלולר וטלפוניה קווית.

המיזוג בין סלקום ל-013-נטוויז'ן הוא חלק מתהליך הקונסולידציה שעובר על ענף ה-IT: פרטנר התמזגה עם 012-סמייל, הוט (HOT) מחזיקה בקו אינטרנט ובחודש שעבר הודיעה, כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת מירס ועכשיו, כאמור, הולך ומתהווה המיזוג בין שתי החברות מקבוצת IDB.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים