SecureWave תייצג את פתרונות אימפרבה בישראל

לחברת אבטחת המידע הישראלית שלוש קבוצות מוצרים להגנה על ארגון: פתרונות הגנה לקבצים ומסדי נתונים חיוניים, והגנה כנגד איומים לאפליקציות חיצוניות באינטרנט ● ארז שלום, אימפרבה: "אנו סמוכים, כי SecureWave תאפשר גידול המכירות בישראל, ורואים בה שותף אסטרטגי להצלחתנו"

SecureWave מקבוצת אמטל מחשבים, המתמחה בייצוג והפצת פתרונות אבטחת מידע ותשתיות IT, חתמה על הסכם לייצוג חברת אבטחת המידע אימפרבה (Imperva) הישראלית. אימפרבה היא ספקית גלובלית בתחום אבטחת הנתונים, עם מאות לקוחות ארגוניים אשר משתמשים בפתרונות החברה על מנת למנוע פרצות אבטחה אפליקטיביים וגישה לא חוקית למידע רגיש. בנוסף, מאפשרים פתרונות החברה עמידה בדרישות הרגולציה בתחום הגנה על המידע וניהול סיכונים.

לאימפרבה שלוש קבוצות מוצרים להגנה על ארגון: SecureSphere File Security, פתרון ביקורת והגנה על קבצים חיוניים באמצעות ניטור בזמן אמת של שרתי קבצים והתקני NAS, אשר מסייע לזהות מי אחראי לגישה אל קבצי הנתונים ומי משתמש בהם;  מוצרי SecureSphere Database Security לבקרה והגנה על מסדי נתונים חיוניים, המבצעים בקרה אוטומטית על הגישה למסדי הנתונים, זיהוי התקפות, פעילות זדונית ומירמה; ו-SecureSphere Web Application Firewall, פתרון הגנה אוטומטי כנגד איומים לאפליקציות חיצוניות באינטרנט, וכן אפליקציות פנים ארגוניות. פתרונות אימפרבה יצטרפו לפתרונות נוספים המופצים על ידי SecureWave, בהם פתרונות אבטחת המידע של פורטינט (Fortinet) ופתרונות Corero.

לדברי מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave, "אנו גאים ושמחים לייצג את אימפרבה. מדובר במובילה עולמית בתחום אבטחת מידע, חברה צומחת בעלת פתרונות ממוקדים, המספקים מענה אמיתי לצרכי האבטחה בארגונים. החתימה על ההסכם מהווה שלב נוסף במימוש האסטרטגיה של SecureWave המבוססת על הפצה של היצרנים המובילים בכל תחום ושל הטכנולוגיות שיש לגביהן בטחון, כי יאריכו ימים בשוק ובשרות הלקוחות".

לדברי ארז שלום, מנהל אזור אגן הים התיכון באימפרבה, "בחרנו ב-SecureWave להפיץ את פתרונותינו בשוק הישראלי בשל היכולות המוכחות של החברה והנמרצות שמצאנו בקרב אנשיה. SecureWave מביאה לשוק יתרונות של ידע טכנולוגי רב, מערך לוגיסטי ממוחשב מתקדם מסוגו בישראל ומערך תמיכה ושירות מותאם לדרישות כל יצרן. אנו סמוכים, כי SecureWave תאפשר גידול המכירות בישראל, ורואים בה שותף אסטרטגי להצלחתנו".

אירועים קרובים