טלדור הטמיעה מנגנון חיפוש למערכת המגנ"א של הרשות לניירות ערך; ההיקף: 700 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט פיתחה טלדור אתר חדש למערכת, בו שולב מנגנון מתקדם שמאפשר חיפוש של יותר ממיליון דיווחים שנשלחו למגנ"א מאז הקמתה ● המנגנון מאפשר חיפוש אינטואיטיבי, הכולל שדה השלמה אוטומטי של מילות חיפוש, וכן תוצאות חיפוש הטרוגניות, שמציגות מידע מתומצת ושניתן להיכנס מהן למידע המבוקש ● הוא מתבסס על טכנולוגיית דוט.נט 4.0 של מיקרוסופט

טלדור ערכה פרויקט לשדרוג אתר האינטרנט ופיתוח מנגנון חיפוש מתקדם למערכת המגנ"א (ר"ת מערכת לגילוי נאות אלקטרוני) של הרשות לניירות ערך. הפרויקט החל לפני שנה והסתיים בימים אלה, והיקפו הכספי נאמד בכ-700 אלף שקלים.

מערכת המגנ"א פותחה והוקמה ב-2003 על ידי טלדור, על מנת לספק לחברות הנסחרות בבורסה בתל אביב ערוץ דיווח לציבור בזמן אמת, כמתחייב בחוק. המערכת מסייעת לרשות לניירות ערך לפקח על שוק ההון והגופים הפועלים בו, תוך ניהול ובקרת תקינותם של כ-100 אלף דיווחים בהיקף כ-25 ג'יגה בייט בשנה. טלדור אף מבצעת במסגרת הפרויקט את התחזוקה והשדרוג של המערכת.

כמו כן, טלדור פיתחה במסגרת הפרויקט אתר אינטרנט חדש למערכת, בו שולב מנגנון מתקדם שמאפשר חיפוש של יותר ממיליון דיווחים שנשלחו למגנ"א מאז הקמתה ושהצטברו לאורך כ-10 שנות פעילות, ממאות חברות ציבוריות. המנגנון מאפשר חיפוש אינטואיטיבי, הכולל שדה השלמה אוטומטי של מילות חיפוש, וכן תוצאות חיפוש הטרוגניות, שמציגות מידע מתומצת ושניתן להיכנס מהן למידע המבוקש. הוא מתבסס על טכנולוגיית דוט.נט 4.0 של מיקרוסופט (Microsoft) ומשולבים בו עשרות רכיבים מותאמים שיוצרים יחד חוויית חיפוש מיטבית.

לדברי נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, "מנגנון החיפוש החדש שפיתחנו הפך את המידע לנגיש יותר לציבור. המערכת מספקת שקיפות של חברות ציבוריות לקהילת המשקיעים ומהווה מודל למערכות דומות בחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים