יו-פון השיקה תוכניות ללא הגבלה לחברי מועדון YOU ב-109 שקלים

מפעילת ה-MVNO תציע תוכניות "הכל כלול במגה": שיחות ו-SMS ללא הגבלה,1 ג'יגה-בייט גלישה והחזרים עבור קניות ברשתות מועדון הלקוחות של YOU – מגה, אלונית ותחנות הדלק דור אלון ● בנוסף, הודיעה החברה על הוזלה של עשרות אחוזים במחירי המכשירים המשווקים בחנויותיה, הכוללים מכשירי דור 2, 3.5 סמארטפונים, מודמים וטאבלטים

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

מודל תוכנית ללא הגבלה מגיע גם אל מפעילות ה-MVNO. הראשונה להגיב היא יו-פון (You-Phone), שמשיקה מסלול ללא הגבלה לחברי מועדון YOU של רשת מגה, מקבוצת אלון.

המסלול החדש של יו-פון ממשיך את ההטבה שהוכרזה לחברי מועדון YOU, המעניקה דקות והודעות בהתאם להרגלי הצריכה שלהם. "הכל כלול במגה" – יכלול שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, ו-1 ג'יגה-בייט גלישה, במחיר של 109 שקלים לפני החזרים עבור קניות ברשתות המועדון – מגה, אלונית ובתחנות הדלק של דור אלון. רמת קניות חודשיות של 1,499-899 שקלים ברשתות אלו תוריד את המחיר לחברי המועדון ב-30 שקלים, כלומר ל-79 שקלים, ולחברי מועדון המחזיקים גם בכרטיס אשראי YOU יירד המחיר ב-50 שקלים, ל-59 שקלים לחודש. ברמת קניות שמעל 1,500 שקלים – ישתנה המחיר ל-59 שקלים לחודש לחברי המועדון, ול-0 שקלים לחברי מועדון המחזיקים בכרטיס אשראי של המועדון.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל יו-פון: "יו-פון מתכוונת להיות שחקן משמעותי ומוביל בתחום הסלולרי.  נכנסנו לשוק הסלולר מתוך מטרה לפתוח בפני הצרכנים הישראלים אפשרות ייחודית לחסכון משמעותי בחשבון הסלולרי ובהוצאות משק הבית, ונמשיך לפעול על מנת להציע להם סל שירותים שתפורים לצורכיהם במחיר הזול ביותר עבורם. זאת, לצד חוויית שירות ליד הבית – חוויית שירות אחרת".

בנוסף, הודיעה החברה על הוזלה של עשרות אחוזים במחירי המכשירים המשווקים בחנויותיה, הכוללים מכשירי דור 2, 3.5 סמארטפונים, מודמים וטאבלטים. החברה ממשיכה את מבצע ההשקה ומעניקה הטבות בלעדיות של מתנה לקניות במגה, ברכישת חלק מהמכשירים.

חברות ה-MVNO, שהשיקו את פעילותן לפני כניסתן של גולן טלקום והום סלולר לשוק, היו הנפגעות העיקריות מן התוכניות ללא הגבלה שהשיקו החברות החדשות, שבעקבותיהן הושקו תוכניות דומות גם בחברות הוותיקות. תוכניותיהן הפכו ללא רלוונטיות, מאחר שכולן תמחרו את תוכניותיהן לפי דקות, כך ששימוש מעבר למספר מסוים של דקות, הודעות וגלישה – הוביל לעלות גבוהה יותר בסך הכולל.

לפי דיווחים בתקשורת, גם רמי לוי, מפעיל ה-MVNO הראשון, שעד כה הצטרפו אליו כ-60 אלף לקוחות, מתכוון לעזוב את פלאפון, ומצוי במשא ומתן מול פרטנר כדי להוזיל את עלויותיו ולהציע ללקוחותיו חבילות ללא הגבלה. יצוין, כי המעבר של רמי לוי לרשת פרטנר יאפשר לו לקלוט גם לקוחות דור 2, מה שלא היה אפשרי על הרשת של פלאפון, שעליה הוא פועל כעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים