פצצה נוספת בשוק הסלולר: הוט מובייל תציע שימוש ללא הגבלה ב-89 שקלים

מספר שעות לאחר תחילת פעילותה של גולן טלקום בשוק, הכריזה הוט מובייל על השקת תוכנית ללא הגבלה וללא דמי שימוש במחיר הנמוך ביותר בישראל ● בנוסף, תציע החברה תוכנית למשתמשים קלים, בעלות של 10 אגורות לדקת שיחה, להודעת SMS ולמגה-ביט של גלישה ● הצטרפות לחברה תהיה פתוחה בפני לקוחות שמשתמשים במכשירים מדור 3 ומעלה בלבד

סכסוך עבודה. HOT Mobile

יום דרמטי בענף הסלולר בארץ: עוד לפני שהספיקה לחלחל ההצעה הזולה והמהפכנית של גולן טלקום משעות הבוקר, יצאה הוט מובייל (Hot Mobile), חברת הסלולר שתהיה מחליפתה של מירס, בהכרזה משלה – שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה ב-89 שקלים בחודש, ללא דמי שימוש. מדובר במחיר זול יותר ב-10 שקלים מן המחיר שהכריזה עליו גולן טלקום. הוט מובייל אמנם לא מציעה שיחות למספרים נייחים בחו"ל במסגרת החבילה, אבל עבור לקוחות שהנושא אינו משמעותי עבורם, ההצעה כמובן תחרותית ביותר.

עוד תציע החברה תוכנית למשתמשים קלים, בעלות של 10 אגורות לדקת שיחה, להודעת SMS ולמגה-ביט של גלישה – לפי הצריכה בפועל וללא תשלום דמי שימוש חודשיים. מדובר בעלות הזולה ביותר בישראל.

בנוסף, מציעה הוט מובייל מחירי נדידה לשיחות מחו"ל בעלות של שקל אחד לדקה ולהודעת SMS, וללא צורך לרכוש חבילת חו"ל כנהוג בחברות הסלולר הוותיקות. המשמעות היא, כי התשלום יהיה רק לפי הצריכה בפועל.

ההצטרפות לחברה דרך אתר האינטרנט שלה מתחילה היום (ב'), ובמרכזי המכירה ובמוקד הטלפוני – החל ממחרתיים. לאחר ביצוע רכישה טלפונית או באמצעות האתר, יגיע לבית הלקוח שליח עם כרטיס ה-SIM או המכשיר שרכש הלקוח, ויבצע בבית הלקוח את החיבור, ללא תשלום. עלות של כרטיס SIM למי שימשיכו להשתמש במכשיר הקיים שלהם – 39 שקלים.

החיסרון מבחינת חלק מן הצרכנים בישראל הוא בכך שהרשת של הוט מובייל תומכת במכשירי דור 3 ומעלה בלבד, בהיותה רשת GSM מדור 3.9. הרשת תומכת במהירות גלישה של עד 42 מגה-ביט לשנייה, והוקמה על ידי נוקיה סימנס. כך, לקוחות שמשתמשים במכשירים שאינם מדור 3 ומעלה לא יוכלו להשתמש במכשיריהם ברשת של הוט מובייל, אלא לרכוש מכשיר חדש.

הוט מובייל תמכור גם מכשירי סלולר, ומדגישה כי לא תשתמש במנגנוני חיוב-זיכוי הנהוגים בשוק מזה שנים רבות.

החברה תפתח 19 מרכזי שירות בפריסה ארצית, במיקומים מרכזיים, שיפעלו שישה ימים בשבוע, וכן 40 נקודות מכירה בפריסה ארצית, ומוקד שירות ומכירות טלפוני.

בהודעה שפרסמה החברה, מדגישים בכיריה, כי מדובר במהפכה בענף. "אנו נביא גם לשוק הסלולר בשורה צרכנית של פשטות, הוגנות ושקיפות", אמר הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט. "אנו מזמינים את הצרכן הישראלי לבוא ולהתנסות, ולחוות עולם אחר של צרכנות סלולרית, ללא אותיות קטנות וללא הפתעות לא רצויות בחשבונית בסוף החודש", ציין יעקב נדבורני, מנכ"ל הוט מובייל.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארי

    לאחר שנכוותי מהוט מובייל אל תקחו איתכם סים של הוט לחו"ל אתם פשוט לא תצליחו להוציא שיחות , ואחרי שתצרו איתם קשר הם יגידו לכם שתגידו תודה שבכלל התייחסו אליכם ראו הוזהרתם !!!

  2. אסף

    חוית הניוד שלי להוט הובטח ניוד תוך 3 שעות כולל המספר הקודם שנוייד,בפועל המספר לא עבר והנתק מרשת פלאפון לאחר 12 יום , 2. במספר החדש של הוט 053 שאליו היה אמור לעבור המספר שלי לא עבד האינטרנט,אחרי ויכוח עם נציג או מנהל סניף הוט קרניצקי בשם אדי שאמר כי המכשיר שלי לא בסדר הועבר הסים לבדיקה והתברר כי הסים לא בסדר אחרי החלפה של הסים גם בחדש לא עבד האינטרנט(להזכיר אני עובד עם אינטרנט ומסיד כסף על חוסר תקשורת) 3. בזבוז שעות של המתנה במוקד בקרניצקי ובטלפון בהמתנה לסידור הקו 4. פתיחת קריאה של ניוד 3 פעמים למרות שאמרו לי כי הכל בסדר וכמובן לא ידעו אותי אלה הפתיחות הנוספות היו בגלל תלונות שלי 5. פגיעה אישית והוצאת לשון הרע על ידי נציגה במוקד קרניצקי בשם מור שקראה לי קוקסינל מטומטם ועוד ואיימה עליי בגלל שרציתי לצלם (ולא אותה)למול לפחות 50 איש כולל ארוסתי להלן העדה 6. אותה נציגה דיברה גם בזלזול ללקוח ששאל למה לא זז התור"אני לא עובדת אצלך עוד אחד" 7. ביקשתי לחזור לפלאפון אמרה לי נציגה בשם ליטל לנתק בהוט וללכת לפלאפון שיבקשו את הקו,בפועל המספר נותק בהוט ופלאפון לא יוכלים לקבל את המספר בחזרה 8. השאירו אותי ללא קו טלפון בכלל למעלה מיום הטלפון הוא טלפון עבודה ומשרת את לקוחותינו (של 18 אתרי אינרנט)ישירות מול מנכל החברה אסף קופל 9. לפי חוק ניתן לחבר טלפון ברשת סלולרית שבו גלישת אינטרנט למודם סלולרי להפעלת מחשב או רשת ניידת בהוט מורידים את מהירות הגלישה מהירות לא ניתנת לגלישה ועדיין בתוך חבילת הגלישה וללא מעבר של חבילת הגלישה 10. הכרחה להשתמש בשרות תא קולי של הוט בניגוד לחוק 11. הפסד לקוחות פטנציאלים לחברת הנסיעות שלנו מצורפים שמות וטלפונים של הלקוחות 12. המתנה של למעלה משעתיים בחברת פלאפון בניסיון לחזור אליהם לא עזר מכוון שהוט ניתקו את המספר ולא ניתן להשיב 13. הבטחה לחפיפה במספר המניויד בין החלפת הסים של הוט לפלאפון,בפועל לא עבר המספר 14. הסים שניתן על ידי הוט לא עובד מה שגרם לעוד המתנה בטלפון עם הוט של למעלה מ3 שעות עם נציג בשם גל ימין ועוד נציג אחריו משירות לקוחות בשם אלעד שהשאיר אותי על הקו למעלה מ50 דקות

  3. Boris

    הוט מובייל חברה עם שירות לקוחות, טיפול בלקוח הגרוע ביותר שפגשתי. קיבלתי סים ביום 22.05 יום שני. אמרו תוך כמה שעות מקסימום 24 המספר הישן תנוייד לסים. עברו 24 שעות, אך לא נויידתי. ביום שלישי מתקשר לשירות לקוחות. ממתין בערך 40 דקות. נציגת שירות לירון מסבירה שקרסו מערכות שלהם, לכן לא נויידתי. היא מנסה לנייד אותי, לא מצליחה. טוענת שיש בעיה במערכת והיא תחזור אליי מאוחר יותר. חזרה אלי, אך לצערי לא יכולתי לענות באותו רגע. היא השאירה הודעה נפלאה: “ניסיתי ליצור אתך קשר, אתה לא זמין , אנא פנה אלינו למוקד". אפילו לא ניסתה ליצור איתי קשר פעם נוספת!!! זה אומר שאני סתם בזבזתי שעה של השיחה אתה. למחרת מתקשר עוד פעם זמן המתנה 30 דקות מעבירים אותי למוקד ניוד מבטיחים שאני לא אמתין הרבה זמן. ממתין עוד 30 דקות עד עונים. נציגת שירות "מצליחה" לנייד את מספר. אמרה תוך 3 שעות התהליך של נייוד יסתיים. אך איזה פלא זה לא קרה שוב פעם. מתקשר למחרת בבוקר יום חמישי. שוב ממתין 40 דקות, דורש שיפנו אותי למנהל, אחראי. לא מסכימים להעביר. מעבירים אותי שוב פעם למוקד ניוד, עוד 30 דקות המתנה. אך איזה באסה הנציגה "המקצועית" העבירה אותי למכירות במקום ניוד. מבקש שיעבירו אותי לניוד, עוד נציגה "מקצועית מאוד" מעבירה אותי למחלקת כיסוי. ממתין כמה דקות ומנתק, כי אני רואה שאני לא מתקדם לשום מקום. מתקשר למוקד שוב פעם. אני כבר צועק שייתנו לדבר עם מנהל. אומרים לי שאין להם אופציה לקבל שיחות. אני מתעקש. היא שמה אותי בממתינה. אחרי כמה דקות אני שומע שהעבירו אותי ל מוקד ניוד, בלי להודיעה לי (מהלך סופר מקצועי), שוב ממתין, אחרי שעתיים מאז שעשיתי שיחה ראשונה אני מגיע למוקד ניוד. שוב מבקש מנהל, מסביר מה קרה. היא בודקת, אומרת שבבוקר פתחו קריאה למוקד טכני, וזה בטיפול של טכני, והם אמורים לחזור אליי היום. אז למה לכל הרוחות אף אחד לא יצר איתי קשר בבוקר? תשובה סופר סופר מקצועית: "עוד לא עברו 24 שעות!!!". אני כבר זועק שכבר עברו 3 ימים מאז שקיבלתי סים, ואני רודף אחריהם כדי יניידו אותי. מבקש שמישהו ממנהלים יחזור אליי. היא מבטיחה שתתעד את בקשתי. הים כבר הסתיים, אך שוב פעם אף אחד לא חזר אליי. אני מיואש משירות הגרוע הזה. כבר שוקל לעזוב אותם. נראה מה יהיה מחר. לא ממליץ לעבור אליהם!!!!!!!!!!!!

אירועים קרובים