חברת סלולר חדשה בישראל: גולן טלקום מציעה שיחות, SMS וגלישה ללא הגבלה – ב-99 שקלים לחודש

החברה, שהחלה בהקמת רשת עצמאית, הקימה כבר כ-200 אנטנות סלולריות, ותפעל לפי שעה בהסכם נדידה פנים ארצי על הרשת של סלקום ● פעילותה של החברה מתבצעת באמצעות אתר אינטרנט בלבד, שכל הפעולות נעשות דרכו, לרבות הרשמה והזמנת כרטיס SIM, הפעלה, רכישת שירותים ותוכניות וגם התנתקות ● מיכאל גולן, בעל השליטה בחברה: "היום עשינו מהפכה של צדק תקשורתי"

מה המטרות של גולן טלקום מאחורי המבצע?

תחת הסיסמה "מספיק להיות פראייר", השיקה היום (ב') גולן טלקום, חברת הסלולר החמישית בישראל, את פעילותה בתל אביב. כך, תציע החברה שיחות, הודעות SMS ו-MMS, גלישה סלולרית ושיחות ל-29 יעדים בחו"ל למספרים נייחים ללא הגבלה – במחיר של 99 שקלים לחודש.

פעילותה של החברה החלה היום בשעות הצהריים באמצעות אתר אינטרנט בלבד, שכל הפעולות נעשות דרכו, לרבות הרשמה והזמנת כרטיס SIM, הפעלה, רכישת שירותים ותוכניות וגם התנתקות.

החברה השיקה גם תוכנית למשתמשים קלים – של 60 דקות, 60 הודעות ו-10 מגה-ביט גלישה – תמורת 9.99 שקלים. חריגה מהחבילה תעלה 18 אגורות לדקה, ואגורה אחת להודעה. החברה אינה גובה דמי שימוש חודשיים.

גולן טלקום חתמה על הסכמים אסטרטגיים מול רשת באג (BUG) ורשת בסט מובייל (Best Mobile), שדרכן יוכלו הלקוחות לרכוש מכשירים בתנאים מיוחדים ולקבל שירות ברחבי הארץ. בסוף חודש יוני תחל החברה לספק גם שירותי נדידה של שיחות מחו"ל לישראל, תמורת 35 אגורות מאירופה ו-99 אגורות מארה"ב, אוסטרליה וניו-זילנד.

מבחינה טכנולוגית, גולן טלקום החלה להקים את הרשת העצמאית שלה, ולדברי החברה כבר הקימה כ-200 אנטנות סלולריות. במקביל היא פועלת בהסכם נדידה פנים ארצי על הרשת של סלקום, עם הסכם למשך 7 שנים, אך להערכתה היא תשלים את הקמת הרשת לפני כן.

מיכאל גולן, בעל השליטה בחברה, התבטא בחריפות נגד חברות הסלולר הוותיקות, ואמר כי המהפכה של גולן טלקום היא לאפשר חופשיות ללקוח. "הם בנו מפלצת כי להבטיח שהצרכן לא יהיה חופשי. השיטה בנויה כדי לרמות", אמר גולן. לדבריו, "המהפכה שלנו היא לאפשר ללקוחות להיות חופשיים, לתת את השליטה לצרכן. נמאס לנו להיות פראיירים. צריך לעצור את השיטה הזאת. הפילוסופיה שלנו היא לתת לצרכן את כל האפשרויות. זה הסטנדרט של השוק, וכולם צריכים להוריד את המחיר לרמה הזאת".

הוא הוסיף, כי "היום החזרנו לצרכן הישראלי כמות גדולה של דיווידנדים של הטייקונים. עד עכשיו גנבו לנו. היום עשינו מהפכה של צדק תקשורתי", סיכם גולן.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מריה פופלוטין

    שלום, איך יוצרים קשר איתכם?

  2. דרר גינדי

    איך יוצרים קשר עם חברת הסלולר הזו? גולן טלקום

  3. רויטל

    איך יוצרים קשר עם חברת הסלולר הזו?

  4. דנה פינטו

    שלום לא ראיתי טלפון מצורף לכתבה איך מגיעים לנציג שירות ??? אני רוצה להצטרף לחברה אשמח עם תחזרו אליי למייל

אירועים קרובים