מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק: "מותג חזק בעולם חזק גם בארץ"

"המותג שלנו חסון וכששואלים על מסך - אומרים פנסוניק", אמר אלמליח ● לדבריו, "זה הדבר הכי חשוב בצרכנות" ● אלמליח הציג במסיבת עיתונאים את הדגמים החדשים של טלוויזיות החברה ל-2012

"מותג חזק בעולם חזק גם בארץ, והמותג שלנו חסון. אנחנו נמצאים גבוה בהיבט של בחינת מצב המודעות הטבעית של המשתמשים", כך אמר מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, במסיבת עיתונאים שכינסה החברה לרגל השקת קו המוצרים החדש שלה. האירוע התקיים תחת הכותרת "כנס החדשנות של פנסוניק ל-2012".

"כששואלים על מסך – אומרים פנסוניק (Panasonic), וזה הדבר הכי חשוב בצרכנות", הוסיף אלמליח. "בסביבות 2006 עמדנו על 3% וב-2011 הגענו ל-16%. אנחנו ממשיכים להשקיע בהיבט הזה כספים רבים כדי להשוות את המצב עם העולם. עליית המודעות לכלל המותג הגיעה כבר ל-33% והיא הולכת וגדלה".

הוא ציין, כי "יש לנו יותר מ-30 דגמים וזה מספר מדהים וגדול, והוא כולל טלוויזיות פלזמה, שאנחנו חושבים שהיא עדיין טכנולוגיה מנצחת, אבל גם חדירה עמוקה לתחום ה-LED".

אלמליח, שלא סיפק פרטים לגבי מכירות הטלוויזיות של החברה, טען שנתח השוק הכללי שלה בתחום זה צמח ב-30% ושפנסוניק חוותה גידול של 60% במכירות של טלוויזיות LCD ו-LED. כמו כן, המכירות בתחום הטלוויזיות הגדולות מ-65 אינץ' של החברה גדלו ב-15%.

"יש לנו מה לחדש השנה, ואנחנו מתרכזים בחמישה משתנים בתחום המסכים: איכות, עיצוב, ידידותיות למשתמש, ידידותיות לסביבה וקישוריות. לגבי העיצוב, ואני יכול לומר זאת בראשונה בלב שלם, עיצוב הטלוויזיות של פנסוניק הוא הטוב בעולם", אמר. לדבריו, "מסך טלוויזיה צריך להיות מעוצב כך שכל אחד שנכנס הביתה אומר וואו. מסגרת המסך של פנסוניק הפכה להיות מאוד דקה, כך שהנטו של המסך הפך לגדול יותר והעובי ירד בצורה קיצונית – ל-3-4 ס"מ". הוא ציין, כי "אנחנו משקיעים הרבה מאוד בנושא העיצוב, כי יש לו חשיבות גדולה מאוד בעולם הצרכנות".

מיקי קליין, מנהל מותג פנסוניק, הציג חלק מהשינויים שעברו הטלוויזיות של החברה לעומת השנה שעברה. "המעבד כיום הוא מעבד כפול ליבה, כך שהכול פועל מהר יותר", אמר. "מעבר לכך, ה-LCD עצמו עבר שינויים שמספקים בהירות אור גדולה ב-15% ומהירות תגובה כפולה. אנחנו משתמשים כיום בתצוגת IPS כדי לספק זוויות צפייה מלאות עם תמונה נקייה. כמו כן, הניגודיות שופרה ל-1:6,000,000 והיא כבר לא דינמית אלא קבועה, ושווה בכל נקודה על המסך. בנוסף, חסימת ההשתקפויות שופרה ב-30% ולכל צבע יש כיום יותר מ-24 גוונים – פי ארבעה מאשר בדגמים מהשנה שעברה".

בסך הכול השיקה פנסוניק בישראל יותר מ-20 טלוויזיות חדשות בכמה וכמה סדרות, שחלקן תומכות בטכנולוגיה שמאפשרת להשתמש ביישום בטלפון חכם או בטאבלט מבוסס אנדרואיד (Android) או iOS ולהציג על המסך ישירות תכנים, על ידי שימוש בחיבור אלחוטי. טכנולוגיה אחרת מאפשרת להפוך מסכים תומכים לכאלה שמאפשרים לבצע פעולות בעזרת מגע, עם תמיכה בשתי נקודות – אפשרות שמיועדת לתחומים העסקי והאקדמי.

ה-WT50 הוא דגם הפרימיום בין סדרות ה-LED של החברה. מדובר בטלוויזיית תלת-ממד אקטיבי בגודל 55 אינץ' שתומכת בדפדפן אינטרנט מלא המציע גם תמיכה בפלאש (Flash), שיתוף מדיה עם המחשב האישי באמצעות dlna, 3 כניסות USB, כמו גם 4 כניסות HDMI וחיבור לרשת במחיר של 19,900 שקלים. בצד השני של הסקאלה ניתן למצוא את ה-X5 בגודל 24 אינץ', טלוויזיית LED דו-ממדית שנמכרת ב-1,790 שקלים בלבד.

בין הפלזמות בולטת סדרת ה-VT50 – טלוויזיית תלת-ממד עם מעבד במהירות של 2,500 הרץ, יכולת קישוריות Wi-Fi מובנית, תמיכה בהמרה איכותית מדו לתלת-ממד, תמיכה בדפדפן אינטרנט, כולל ב-HTML5, ונגן מדיה שיכול לשמש לצורך הצגת מדיה שמאוחסנת בהתקנים חיצוניים. דגם ה-65 אינץ' עולה 30 אלף שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהודית משה

    בס"ד אני בחורה מוגבלת פיזית מחפשת בדחיפות עזרה ממנכ"ל יורוקום מוטי אלמליח שיצור איתי קשר דרך מייל אני בחורה מוגבלת מבקשת לשאול אותו שאלות ולדיעת תשובות. שאלות 1מה היא הדרך לבקש מהחב'רה שלכם קו טלפון בבית? 2.לאיזה חב'רה משוולם חשבון טלפון לפי שיחות שמדברים? 3.העם אתם פועלים בהוראת קבע עם יש לי חשבון ברשות הדואר? 4.העם אתם חב'רה אמינה שעם יש תקלה אתם תדעו לפתור אותה ולא להשאיר אותי ימים ולילות בלי טלפון ביתי? אשמח מאוד עם מנכ"ל החב'רה יצור עימי קשר למייל בבקשה כי אין לי טלפון בבית,עוד היום. בהערכה יהודית משה

אירועים קרובים