סופו של עידן: קודאק מפסיקה לייצר מצלמות, מסרטות ומסגרות דיגיטליות

החברה, שהחלה לייצור מצלמות עוד במאה ה-19, הודיעה שתפסיק לייצר את "אמצעי הצילום הייעודיים" במחצית הראשונה של 2012 ● עם זאת, קודאק תמשיך לייצר מוצרים אחרים, בהם מדפסות הזרקת דיו ואביזרים למצלמות ● מדובר במהלך מתבקש נוכח העובדה שקודאק איחרה לעבור לעולם הצילום הדיגיטלי

מתרחבת לתחום חדש. קודאק

קודאק (Kodak), שייצרה מצלמות מאז המאה ה-19, הודיעה שבמחצית הראשונה של השנה הנוכחית, 2012, ייפסק הייצור של "אמצעי הצילום הייעודיים" מתוצרתה, ובכלל זה כל מצלמות קודאק, מסרטות הווידיאו הקומפקטיות והמסגרות לתמונות דיגיטליות. אפילו מוצרים חדשים, שעליהם הוכרז אך בתערוכת CES שהתקיימה בחודש שעבר, לא ייוצרו עוד. עם זאת, החברה תמשיך לספק תמיכה טכנית ושירות לכל המוצרים שייצורם יופסק, וכתבי האחריות יכובדו.

מדובר במהלך מתבקש לאחר שהחברה איחרה לעבור לעולם הצילום הדיגיטלי והתקשתה להדביק את הפער מול מתחרותיה הזריזות. עם זאת, השם קודאק לא ייעלם לחלוטין מהמדפים של חנויות הצילום והאלקטרוניקה, משום שבחברה מתכוונים למכור זכויות לשימוש בשמה ליצרניות אחרות שיהיו מעוניינות בכך. כמו כן, קודאק תמשיך לייצר מדפסות הזרקת דיו ואביזרים למצלמות, והפעילות של הדפסת התמונות ואתר השיתוף Kodak Gallery ימשיכו לפעול. הפעילות המסחרית בתחומים של הדפסה, גרפיקה וסרטי צילום תימשך אף היא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים