רמי לוי תקשורת – חברת ה-MVNO הראשונה בישראל – החלה לפעול היום

המנויים של רמי לוי ישלמו 15 שקלים כדמי מנוי, 20 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעת SMS ו-15 אגורות למגה בשימוש בדאטה ● במסגרת השירות, תציע החברה של רמי לוי גם מכשירים - החל ממכשירים פשוטים של נוקיה בעלות של 450 שקלים ועד סמארטפונים מבוססי אנדרואיד בעלות של 800 שקלים

חברת רמי לוי תקשורת החלה לפעול היום (ב') כ-MVNO (מפעיל וירטואלי סלולרי) ולמכור שירותי תקשורת סלולרית בעמדות מכירה בתוך סניפי הרשת של רמי לוי או לידם, הכוללים מכשירים, דקות זמן אוויר ושירותי דאטה – הרוכבים על הרשת הסלולרית של חברת פלאפון. בהמשך מתכנן לוי נקודות מכירה נוספות בפריסה ארצית.

בפברואר השנה חתם רמי לוי על עסקה עם פלאפון שבמסגרתה מספקת פלאפון לחברה של רמי לוי שירותי סלולר, מכירת כרטיסי SIM, דקות זמן אוויר ו-SMS וכן שירותי תפעול.

במסגרת השירות, תציע החברה של רמי לוי גם מכשירים – החל ממכשירים פשוטים של נוקיה (Nokia) בעלות של 450 שקלים ועד סמארטפונים מבוססי אנדרואיד בעלות של 800 שקלים. המכשירים לא יימכרו בשיטת חיוב זיכוי, אך התשלומים עליהם ייפרסו לפי רצונו של הרוכש. לקוחות יוכלו גם לרכוש רק כרטיס SIM ולהשתמש במכשיריהם – במגבלה של התאמה לרשת של פלאפון, שהיא רשת דור-3 בלבד, שאינה תומכת בדור סלולרי נמוך יותר.

המנויים של רמי לוי ישלמו 15 שקלים כדמי מנוי, 20 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעת SMS ו-15 אגורות למגה בשימוש בדאטה. בנוסף, יהיה אפשר לרכוש חבילות דאטה של 5 ג'יגה ב-55 שקלים, ו-10 ג'יגה ב-86 שקלים.

כרגע, נראה שהמחירים של רמי לוי זולים למי שאינם משתמשי סלולר כבדים, אך סביר להניח שמפעילות הסלולר הוותיקות ישיקו בקרוב תוכניות מתחרות. אורנג' אמורה להכריז מחר (ג') על השקת מסלולים חדשים תחת השם "orange clear", שיכללו זמן אוויר, הודעות וגלישה במחיר חודשי קבוע וללא התחייבות. גם סלקום מתכוונות להשיק מותג מוזל בשם "סלקום בייסיק", שיימכר בסניפי שופרסל, ופלאפון מתכננת להשיק את מותג "ME" המוזל.

הפעילות הסלולרית של רמי לוי היא הסנונית הראשונה המסמנת את תחילת התחרות בפועל בתחום הסלולר, בעידודו של משרד התקשורת. תוך שנה צפויות להתחיל לפעול מירס וגולן טלקום, עם רשתות סלולריות משלהן, ועוד כמה חברות וירטואליות, שחלקן כבר חתמו על הסכמים עם מפעילות הסלולר הקיימות לשימוש ברשתותיהן, בהן הום סלולר, אלון סלולר, פרי טלקום וסלראן-פייב.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמוס מ.

    חייב לשתף את כולם על מנת להזהיר את מי ששוקל להתחבר לרשת רמי לוי. לאחר חודש אחד כמנוי רמי לוי אני עוזב לתמיד את החברה המפוקפקת הזו. להלן חוויותי מרשת רמי לוי: 1. בהרשמה בקשתי שלא לקבל תיבה קולית. אך ברשת רמי לוי החליטו שכן תהייה לי תיבה קולית. 4 פעמים ההתקשרתי עם המתנות של כחצי שעה. אך נדה ...לא הצליחו לנתק את התיבה הקולית. 2. בביתי אין קליטה ולכן ביקשתי להפנות שיחות לטלפון הקוי במקרה שהקו הנייד אינו זמין. קיבלתי תשובה שאין לרמי שירות כזה. 3. הודעות SMS רבות ששלחתי לא הגיעו ליעדן. הודעות SMS רבות ששלחו לי לא הגיעו אלי 4. התקשרתי לשאול האם קיים מנגנון שיישלח אלי הודעות SMS במידה והקו לא היה זמין.העבירו אותי מאחד לשני ותשובה עדיין לא קיבלתי. 5. התקשרתי 4 פעמים נוספות על מנת לנסות לפתור את הבעיות הנ"ל. בכל 4 הפעמים נאמר לי על ידי הנציג "תוך 24 ייתקשר אליך מנהל". נדה. עד היום לא חזרו אלי אפילו פעם אחת. מאנשים רבים שמעתי סיפורים דומים. מסתבר שמה שעולה טיפה פחות שווה הרבה פחות או בעצם...לא שווה כלום. אני איתם גמרתי

  2. saba

    רוצה לתחבר לחבה שלכם ולתנתיק מאורנג

אירועים קרובים