מוטי גרוסמן, אולטרייד: "חומרה מחודשת מביאה לחיסכון של עד 50% בהוצאות הרכש של הארגון"

"ארגונים מצויים כל הזמן בתהליכי הצטיידות, אבל הם מבינים שלא תמיד צריך את המילה האחרונה בכל התחומים", אמר גרוסמן - מנהל הפיתוח העסקי של אולטרייד, בכנס המנמ"רים והמנכ"לים שנערך בסוף השבוע בכרתים ● לדבריו, "כל החומרה המגיעה למחסנים שלנו עוברת תהליכי בדיקה קפדניים"

"רכישה של חומרת מיחשוב מחודשת יכולה להביא לחיסכון של עד 50% בהוצאות הרכש של ארגונים בישראל. זהו טרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות", אמר מוטי גרוסמן, מנהל הפיתוח העסקי של אולטרייד (AllTrade), העוסקת מזה כעשור באספקת חומרה מחודשת.

גרוסמן אמר את הדברים ביומו השני של כנס המנמ"רים והמנכ"לים שנערך בסוף השבוע בכרתים שביוון, בהפקת אנשים ומחשבים. חברת אולטרייד היתה אחת מנותנות החסות למפגש.

לדברי גרוסמן, "ארגונים מצויים כל הזמן בתהליכי הצטיידות, אבל הם מבינים שלא תמיד צריך את המילה האחרונה בכל התחומים. לכן, שימוש חוזר בציוד שכבר עבד בארגון אחר ועבר חידוש וטיפול, הוא פתרון מעולה. אנחנו משמשים כברוקרים החומרה הגדולים בישראל, וסוחרים במוצרי חומרה שהם מותגים בלבד".

לדבריו, סוגי החומרה שהחברה רוכשת, מחדשת ומוכרת הם מגוונים. חלק מהציוד, הסביר גרוסמן, "הוא פשוט ציוד יד שניה – כזה שארגון החליף בציוד חדש יותר. חלק מהציוד מקורו בחברות שקיצצו במצבת כח האדם ונשארו עם חומרה מיותרת, או – לא עלינו – חברות שפשטו את הרגל. מקור נוסף לציוד הוא בחומרה חדשה יחסית שהיתה בשימוש לקוח, אך הוחזרה ליצרן. מגיעים אלינו לפעמים גם עודפי ייצור מהיצרנים עצמם, כמו גם מוצרים שהיצרן הפסיק לשווק".

גרוסמן הדגיש, שהחברה רוכשת ומוכרת ציוד עדכני עד שלושה דורות אחורה. "כל החומרה המגיעה למחסנים שלנו עוברת תהליכי בדיקה קפדניים", הסביר. "בשלב הבא היא עוברת חידוש ועם מכירתה ללקוח עוברת שינויים והתאמות תצורה. כל המחשבים עוברים תהליכי עיבוד, הכשרה ובדיקות קפדניות ביותר במעבדות אולטרייד, ורק אז מוצעים למכירה לארגונים. אנו מקפידים מאוד על השמדת מידע ואבטחת מידע. זו סוגיה רגישה ולכן אנו מקדישים לה את תשומת הלב המרבית".

"נושא נוסף שמטריד ארגונים שמחדשים ציוד, הוא מה לעשות עם הציוד הישן", סיפר גרוסמן. "העובדה שאנו באים לבית הלקוח, אוספים את הציוד הישן שלו ומשלמים עבורו, היא חשובה מאוד. כמובן שבעת רכישת ציוד מאיתנו, ניתן גם למכור לנו את הציוד הישן – וזה מוזיל מאוד את העסקה.

גרוסמן סיכם ואמר, כי החברה מודעת מאוד גם לנושא איכות הסביבה. לדבריו, "חומרה שאינה ראויה לשימוש הינה נטל על הסביבה. לכן, אנו מפעילים מפעל מחזור תקני אשר אליו מופנית החומרה, אך לא לפני שהיא עוברת מחיקת מידע".

אולטרייד מעסיקה 50 איש, המתחמים בתחומים מגוונים. החברה מפעילה מרכז לוגיסטי בישראל ופעולת בתיאום עם שלוחה של החברה בארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים